Moje słowo roku? Autentyczność – Katarzyna Dworzyńska (podcast)

Dodane:

Przemysław Zieliński Przemysław Zieliński

Moje słowo roku? Autentyczność – Katarzyna Dworzyńska (podcast)

Udostępnij:

Katarzyna Dworzyńska (PR Calling) analizuje trendy w public relations, podpowiada, jak lepiej radzić sobie na LinkedIn i zastanawia się, jaką rolę w agencjach PR będzie odgrywać AI.

W swoich „Myślach nieuczesanych” Stanisław Jerzy Lec zawarł takie spostrzeżenie: w czasach niemych wystarczy słowo, w gadatliwych nawet milczenie. A jakich słów trzeba nam w świecie startupów, technologicznych liderów i Linkedina? Właśnie o tym rozmawiamy z Katarzyną Dworzyńską, head of business w PR Calling.

W odcinku nie braknie zarówno subiektywnego podsumowania ubiegłego roku, jak i branżowej analizy trendów PR. Kasia dzieli się również swoimi przewidywaniami, jak będzie wyglądało prowadzenie działań public relations w 2025 roku.

Ważną część rozmowy stanowi kryzys: czy da się uodpornić na kryzysowe wizerunki? Co je najczęściej wywołuje? Jak nie dolewać oliwy do ognia i skutecznie zażegnać wpadki?

Nie mogło obyć się bez zaglądnięcia na to, co dzieje się w polskim LinkedInie. Jak postować, by się promować – a czego raczej nie robić, aby nie narażać się na śmieszność?

Rozmowy posłuchacie w serwisie YouTube

albo Spotify

Słuchaj także: