Motoopcja.pl – usługi motoryzacyjne online

Dodane:

Lech Romański Lech Romański

Udostępnij:

Motoopcja.pl to platforma usług motoryzacyjnych. Narzędzie skierowane jest do podmiotów szukających nowych zleceń oraz zleceniodawców mogących porównać oferty zanim dokonają wyboru wykonawcy.

Motoopcja.pl to platforma usług motoryzacyjnych. Narzędzie skierowane jest do podmiotów szukających nowych zleceń oraz zleceniodawców mogących porównać oferty zanim dokonają wyboru wykonawcy.


Celem serwisu jest odpowiedź na dwa zasadnicze problemy:

  • Co zrobić aby zapytanie ofertowe trafiło do wszystkich potencjalnych wykonawców bez konieczności wyszukiwania, wysyłania wiadomości oraz telefonowania do każdego z osobna?
  • Co zrobić aby usługodawca był zawsze na bieżąco z wszystkimi napływającymi zleceniami?

Usługodawcy posiadający profil w serwisie otrzymują co 24h powiadomienie o nowych zleceniach w województwie, w którym funkcjonują. Prosty system składania ofert pozwala w łatwy sposób zabiegać o nowe zlecenia. Jeśli usługodawca świadczy więcej usług, ma możliwość bezpłatnego promowania każdej z nich osobno za pomocą funkcji „Wykonam usługę”. Zleceniodawca natomiast, za pomocą „Zlecę usługę” sprawdzi kto oferuje najlepsze warunki wykonania usług: auto naprawa, transport, części samochodowe, wulkanizacja, tuning i wiele innych . Wypełniając tylko jeden formularz wysyła zapytanie do wszystkich wykonawców w swoim regionie, wyznaczając przy tym czas oczekiwania na oferty.

Motoopcja.pl to także społeczność motoryzacyjna różniąca się tym od konkurencji, że właściciel wprowadzając dane auta wypełnia informacje przydatne innym użytkownikom, chociażby podczas zakupu podobnego modelu (jakie usterki zauważyłem, co najbardziej cenię itd.). Zdaniem właścicieli to nie dziennikarze motoryzacyjni, a właśnie kierowcy są najrzetelniejszym źródłem wiedzy na temat użytkowania i serwisowania swoich aut.

Tworząc panel Samochody użytkowników nie chcieliśmy tworzyć kolejnej społeczności opartej na tworzeniu grup znajomych, rankingu najciekawszych zdjęć samochodów itp. Chcieliśmy stworzyć bazę rzetelnych informacji dla osób rozważających zakup konkretnego modelu oraz miejsce wymiany informacji na temat kosztów naprawy, diagnozowania usterek i innych przydatnych porad w oparciu o model społecznościowy – twierdzi właściciel serwisu.

źródło: informacja prasowa