[m]spark INNOVATION ACADEMY na czas pandemii dostępna na Facebooku

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

[m]spark INNOVATION ACADEMY na czas pandemii dostępna na Facebooku

Udostępnij:

7 maja odbędzie się otwarte szkolenie w ramach GroupM [m]spark INNOVATION ACADEMY. Będą w nim mogli uczestniczyć wszyscy zainteresowani, którzy wejdą na fanpage [m]spark na Facebooku. Na czas pandemii program szkoleniowy dla mediowców i pasjonatów marketingu otwiera się dla szerszej publiczności.

[m]spark INNOVATION ACADEMY to cykl szkoleń i warsztatów prowadzonych przez ekspertów z obszarów Adtech i Martech, skierowany w pierwszej edycji głównie do pracowników GroupM. Projektem kierują Tomasz Szulkowski, COO [m]spark i Michał Bielecki [m]spark Project Manager GroupM, którzy układali także program akademii. Swoją wiedzą w ramach INNVATION ACADEMY podzielili się już m.in. Tomasz Piątkowski, Chief Digital Officer GroupM, Marcin Zaremba, Head of Product w DobryMechanik.pl, Bartłomiej Pucek, Country Digital Manager IKEA, Marcin Woźniak, Managing Partner KnowledgeHub. Dwóch ostatnich prelegentów można również oglądać w udostępnionym na fanpage’u [m]spark video.

– W czasie pandemii wiele branż przechodzi przyspieszoną transformację, więc i dotychczasowy model planowania komunikacji często trzeba mocno dostosować. W [m]spark INNOVATION ACADEMY staramy się przybliżyć technologie i rozwiązania nabierające właśnie rozpędu – od computer vision, przez sieci neuronowe, geoanalitykę czy profesjonalny e-sport – podkreśla Jarosław Pająk, szef projektu [m]spark w GroupM.

W najbliższy czwartek 7 maja o godz. 15.00 organizatorzy [m]spark INNOVATION ACADEMY zapraszają na fanpage [m]spark (https://www.facebook.com/mSparkPL), gdzie, w ramach interaktywnego live streamingu, odbędzie się kolejne z cyklu szkoleń. Tym razem spotkanie dotyczyć będzie gamingu, a poprowadzą je Paweł Kowalczyk, Head of Esport Ringier Axel Springer Polska, Szymon Kubiak, Chief Growth Officer Instreamly. W programie m.in.:

  • czym różni się gaming od e-sportu,
  • aktualne trendy lokalne i globalne,
  • najpopularniejsze gry i gracze,
  • topowe imprezy i platformy gamingowe,
  • innowacyjne formaty reklamowe,
  • wirtualny spacer po profesjonalnym centrum treningowym dla e-sportowców – European Performance Center.

W kolejnych spotkaniach [m]spark INNOVATION ACADEMY pojawią się m.in. tematy technologii dla e-retail i e-commerce, marketing automation, geoanalityka, anti-fraud, DOOH, innowacji w social media, image recognition i computer vision.

[m]spark INNOVATION ACADEMY posiada akredytację DIMAQ IAB, co oznacza, że osoby, które ukończą program uzyskają punkty do recertyfikacji DIMAQ.