– Włożyliśmy wiele czasu i serca w tę wersję sklepu online. Przed przetłumaczeniem naszej oferty na język chiński zbadaliśmy dokładnie profil naszego konsumenta, jego potrzeby i sposób w jaki dokonuje zakupów. Rynek azjatycki jest bowiem jednym z najważniejszych pól dla naszej ekspansji – mówi Matthias Nebus, współzałożyciel mybudapester.com.
– Razem z naszym partnerem – DHL Express, jesteśmy w stanie zaoferować szereg korzyści również dla klientów spoza Unii Europejskiej. Kupowanie jest łatwe, przyjemne i co najważniejsze – nie ma granic – mówi Tomasz Rotecki, współzałożyciel mybudapester.com.
Według badań przeprowadzonych przez McKinsey&Company to właśnie obywatele Chin będą w przyszłości kupować najwięcej luksusowych towarów. Co więcej, konsumenci urodzeni po 1980 roku przykładają największą wagę do jakości ekskluzywnych przedmiotów.