MyDeal.pl dzieli się wiedzą z przedsiębiorcami

Dodane:

Lech Romański Lech Romański

Udostępnij:

Serwis zakupów grupowych MyDeal.pl rozpoczął akcję edukacyjną dla przedsiębiorców. Wśród partnerów serwisu dystrybuowany będzie poradnik pt. ,,Jak skutecznie promować swoją firmę?” oraz Kodeks Dobrych Praktyk.

Serwis zakupów grupowych MyDeal.pl rozpoczął akcję edukacyjną dla przedsiębiorców. Wśród partnerów serwisu dystrybuowany będzie poradnik pt. ,,Jak skutecznie promować swoją firmę?” oraz Kodeks Dobrych Praktyk.

W ramach akcji edukacyjnej przygotowane zostały materiały, które przedstawiciele MyDeal.pl będą dystrybuować wśród obecnych i nowych partnerów serwisu. Z materiału poradnikowego przedsiębiorcy dowiedzą się m.in., w jaki sposób efektywnie promować swoją firmę zarówno za pośrednictwem tradycyjnych, jak i najnowszych kanałów komunikacji. Kodeks Dobrych Praktyk to zbiór zasad, które pozwolą przedsiębiorcom wzmocnić efekt osiągnięty dzięki zakupom grupowym, dać pełną satysfakcję klientom korzystającym z kuponów zniżkowych oraz – w rezultacie – zapewnić sobie ich lojalność.

MyDeal chce nie tylko pomóc przedsiębiorcom w wypromowaniu ich usług i produktów poprzez udostępnienie platformy zakupów grupowychmówi Adam Kaliszewski, rzecznik MyDeal.plZakupy grupowe są obecne w Polsce od ponad roku, a jeszcze nie każdy do końca rozumie ich mechanizm, nawet jeśli korzystał z nich wielokrotnie. Partnerzy nie zawsze wiedzą, jak skorzystać dodatkowo, oprócz emisji samej oferty, klienci zaś czasem nie są w pełni usatysfakcjonowani otrzymaną w ramach zakupów grupowych ofertą. Zależy nam także, aby być partnerem i doradcą w biznesie, który kompleksowo pomoże przedsiębiorcy, wskazując najlepsze praktyki i pomysły, które mogą przyczynić się do zwiększenia zadowolenia i lojalności klientów. Właśnie dlatego stworzyliśmy poradnik, a także Kodeks Dobrych Praktyk.

Kodeks Dobrych Praktyk to zbiór zasad dla partnerów biznesowych MyDeal i szerzej – zakupów grupowych w ogóle. Przedsiębiorcy dowiedzą się z niego, czym charakteryzują się użytkownicy korzystający z tego typu ofert, jak przygotować swoich pracowników na promocję poprzez zakupy grupowe, w jaki sposób budować najwyższe standardy jakości obsługi oraz jak korzystać z narzędzi udostępnianym partnerom przez MyDeal.pl, takich jak np. internetowy Panel Partnera MyDeal.pl.

Poradnik dla przedsiębiorców ,,Jak skutecznie promować swoją firmę” odpowiada na zasadnicze pytania, jak poprawić funkcjonowanie firmy, nie tylko w aspekcie promocji i marketingu, ale też w niezwykle ważnym obszarze obsługi klienta. Broszura została podzielona na kilka części tematycznych: ,,Czym jest marketing?”, ,,Jak promować firmę tradycyjnie, w sieci i z wykorzystaniem marketingu szeptanego?”, ,,Jak zaplanować skuteczne działania w mediach społecznościowych?”, ,,Jakie są dobre praktyki w kontakcie z klientem?” oraz ,,Dlaczego warto korzystać z zakupów grupowych?”. Przy opracowaniu poradnika współpracowały osoby na co dzień zaangażowane nie tylko w działania związane ze sprzedażą i obsługa partnerów biznesowych, ale także specjaliści ds. komunikacji, public relations, marketingu i mediów społecznościowych, a także obsługi klienta.

Chcemy podzielić się z naszymi partnerami wiedzą, którą zdobywamy w toku stałej współpracy z przedsiębiorcami z różnych branż, podpowiedzieć, jak mogą skuteczniej promować swoją firmę i przyciągnąć nowych klientówwyjaśnia Adam KaliszewskiW naszych materiałach przedsiębiorcy znajdą odpowiedzi na nurtujące ich pytania, a także dowiedzą się, np. jak komunikować się z klientami poprzez media społecznościowe, czy skutecznie radzić sobie w sytuacji kryzysowej, bądź potencjalnie niebezpiecznej dla biznesu. Mamy nadzieję, że będzie to początek dobrych zmian nie tylko w sektorze zakupów grupowych, ale także na całym polskim rynku e-commerce.

Poradnik oraz Kodeks Dobrych Praktyk będą dystrybuowane wśród przedsiębiorców przez przedstawicieli MyDeal.pl. Materiały zostaną także udostępnione na stronach serwisu do pobrania przez wszystkich zainteresowanych.

źródło: informacja prasowa