MyGuidie – co-founder poszukiwany!

Dodane:

Marcin Małecki, MamStartup Marcin Małecki

Udostępnij:

Dwuosobowy zespół startupu MyGuidie w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje kandydata na stanowisko specjalisty ds. promocji i marketingu, który docelowo obejmie udziały w projekcie.

Dwuosobowy zespół startupu MyGuidie w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje kandydata na stanowisko specjalisty ds. promocji i marketingu, który docelowo obejmie udziały w projekcie. MyGuidie wystartował w czerwcu tego roku, a w ostanim czasie zasłynął w sieci dzięki sprzedaży na licytacji 1% projektu za kwotę 19 300 zł, co daje serwisowi wycenę na prawie 2 miliony złotych. Teraz także Ty możesz dołączyć do zespołu MyGuidie.

Genezy powstania MyGuidie oraz idei serwisu nie trzeba już nikomu opowiadać – to jeden z najszybciej rozwijających się polskich startupów, który jest nastawiony na globalny rynek. Aktualnie prowadzimy negocjacje z kilkoma podmiotami inwestycyjnymi w Polsce, ale mając świadomość tego, że do skutecznego zaistnienia na globalnym rynku niezbędne są znaczne inwestycje, planujemy kolejną rundę w USA.

Właśnie dziś zespół MyGuidie rozpoczął rekrutację na stanowisko specjalisty ds. marketingu i PR, który docelowo będzie również wspólnikiem/co-founderem projektu. Czego wymagamy od potencjalnego kandydata? Poszukiwana jest osoba z biegłym angielskim w mowie oraz piśmie, a także odwagą i charakterem pioniera na globalnym rynku internetowym. Potrzebna jest również wiedza teoretyczna i praktyczna z zakresu marketingu i PR, głowa pełna pomysłów, a ręce gotowe do ich egzekwowania. Ważnym atutem osoby kandydującej na stanowisko co-foundera będzie również gotowość do podróżowania (np. kilkutygodniowy wyjazd do USA) oraz maksymalne zaangażowanie.

Praca w MyGuidie to szansa sprawdzenia się w projekcie o globalnych ambicjach i realizacji własnych pomysłów.

Zainteresowani mogą przesyłać swoje zgłoszenia (zawierające CV i kilka słów o sobie) na adres e-mail: [email protected].

Więcej informacji: http://myguidie.com/job/

źródło: informacja prasowa