Modele finansowania w e-commerce, użyteczność stron oraz metody zwiększające sukces w kampaniach mailingowych to przykłady tematów jakie będą poruszane w ramach najbliższego wydarzenia z cyklu KielceCom, które odbędzie się 28 listopada. Tym razem tematem przewodnim będzie handel w sieci.
Wśród prelegentów zobaczymy: Michała Krausa z Empathy Internet Software House z tematem „Czy konsolidacja to profesjonalizacja”. Bartosz Majewski reprezentujący Contium przedstawi nowe modele finansowania dla e-commerce – efektywność w wersji hard. Obie firmy należą do nowopowstałej grupy Unity. Marcin Moska z Divante opowie o usability jako kluczowym elemencie w sprzedaży przez Internet a Paweł Sala – Dyrektor Zarządzający Freshmaila – zaprezentuje 3 sprawdzone sposoby na zwiększenie skuteczności kampanii email marketingowych w branży e-commerce.
Zmieniona zostanie tym razem forma wydarzenia. Każdy z prowadzących otrzyma 15 minut na przedstawienie swojej prezentacji, ale jego zadaniem będzie tak zainteresowanie tematem, aby uczestnicy chcieli poznać zakończenie prezentacji. Po wysłuchaniu wszystkich prelegentów każdy z nich usiądzie przy wyznaczonym stole, a osoby, które chcą dowiedzieć się więcej w sprawie danego tematu wybierają konkretny stolik. Jeśli ktoś chce posłuchać dwóch lub więcej zakończeń może to zrobić, ale sam określa od kogo znacznie. Prelegenci zadeklarowali odpowiedzieć na każde pytanie uczestników.
Dodatkowo organizatorzy przygotowali kilka niespodzianek od Freshmail, Speedup Group i LMS Invest.
Czy nowy styl przeprowadzenia spotkania powiedzie się dowiemy się 28 listopada. Wydarzenie odbędzie się w Kieleckim Parku Technologicznym w ramach Kieleckich Dni Przedsiębiorczości Akademickiej. Zaczynamy 19:00, udział jest bezpłatny – obowiązuje tylko rejestracja na www.kielcecom.pl
źródło: informacja prasowa