Na polskim rynku pojawił się niezależny market z grami i aplikacjami mobilnymi

Dodane:

Adam Łopusiewicz Adam Łopusiewicz

Udostępnij:

Serwis JuupStore, to nowa, niezależna platforma z grami i aplikacjami mobilnymi, dostępnymi dla systemów iOS, Android, Windows Phone, Java. Wszystkie mają polskie opisy i oceny przygotowane przez dedykowany zespół.

Serwis JuupStore, to nowa, niezależna platforma z grami i aplikacjami mobilnymi, dostępnymi dla systemów iOS, Android, Windows Phone, Java. Wszystkie mają polskie opisy i oceny przygotowane przez dedykowany zespół.

Coraz trudniej jest odnaleźć się w skomplikowanym świecie aplikacji mobilnych. Od wejścia na rynek pierwszego iPhone’a w 2007 roku pojawiły się nowe systemy operacyjne dla smartfonów – Android, Windows Phone – a za nimi nowe „markety”. Oprócz App Store mamy już Google Play i Windows Marketplace. Na każdej z nich developerzy gier i aplikacji rywalizują ze sobą. Nie zawsze fair. – Zdarza się, że aby wypromować swoje produkty, producenci sięgają po nieuczciwe środki – mówi Dariusz Adamczyk managing director JuupStore. – Najczęściej jest to publikacja fałszywych recenzji i opinii. Ręcznie albo za pomocą botów – dodaje.

Platforma Juupstore ma ułatwić użytkownikom odnajdywanie i pobieranie najlepszych aplikacji oraz gier na smartfony. Jest też miejscem, gdzie już wkrótce producenci będą mogli promować nowe pozycje. Pojawi się wiele nowych funkcjonalności. – Na JuupStore będzie można znaleźć atrakcyjne promocje, skierowane do polskiego użytkownika, niedostępne na App Store czy Google Play– mówi Adamczyk. – Producentom gier i aplikacji zależy na tym, by o ich nowych tytułach zrobiło się głośno, dlatego często decydują się rozdawać je wręcz za darmo – dodaje.

Produkcja gier i aplikacji mobilnych stała się polską specjalnością. Nie każdy wie jednak, że najpopularniejsze gry w App Store czy Google Play są często rodzimymi produkcjami.

Wrocławskie Tequila Mobile (Fantasy Kingdom Defense) to tylko jeden z przykładów. – W Polsce jest wielu zdolnych twórców gier i aplikacji mobilnych. Mają masę pomysłów, które z sukcesem realizują – mówi Dariusz Adamczyk. – Największym problemem jest jednak promocja. Mamy nadzieję, że nasz market ułatwi dobrym produkcjom zdobycie popularności oraz odpowiednich przychodów finansowych.– dodaje.

źródło: informacja prasowa