Nadciąga rój (przyjaznych) pszczół!

Dodane:

Adam Łopusiewicz Adam Łopusiewicz

Udostępnij:

Ile razy podaliście sprzedawcy plastikową kartę członkowską bez świadomości, kiedy przyjdzie czas na nagrodę? Ile razy po opuszczeniu sklepu wiedzieliście, jak dużo punktów macie na koncie lojalnościowym i właściwie po co je zbieracie?

Ile razy podaliście sprzedawcy plastikową kartę członkowską bez świadomości, kiedy przyjdzie czas na nagrodę? Ile razy po opuszczeniu sklepu wiedzieliście, jak dużo punktów macie na koncie lojalnościowym i właściwie po co je zbieracie? Ile razy już przy kasie uświadomiliście sobie, że karta na stempelki leży gdzieś w szufladzie w domu? I wreszcie: ile tych wszystkich kart może zmieścić portfel?

W całej Polsce od kilku miesięcy krąży rój przyjaznych i pracowitych pszczółek Freebee, które pomagają w stworzeniu elektronicznego portfela na programy i karty członkowskie. Podpowiadają również, jak łatwo dotrzeć do ulubionych miejsc, gdzie można zbierać punkty i zdobywać nagrody. Freebee – mobilna platforma do tworzenia i prowadzenia programów lojalnościowych oraz udziału w tych programach „tu i teraz”, czyli bez potrzeby gromadzenia i noszenia przy sobie stempelkowych i plastikowych kart lojalnościowych – skupia już ponad 300 firm i instytucji w całej Polsce.

– Freebee łączy kilka funkcjonalności: schowek na programy lojalnościowe i karty członkowskie oraz mapę pełną drogowskazów – a wszystkie te opcje dostępne są na ekranie telefonu.Ta prosta i wygodna w obsłudze aplikacja pozwala odciążyć nasze kieszenie i portfele ze stosu kart plastikowych i stempelkowych, a jednocześnie zapewnia, że nie utracimy szansy na nagrody za uczęszczanie do ulubionych miejsc. Co więcej, o ile kartę można łatwo zgubić, o tyle punkty zbierane za pomocą Freebee są zawsze bezpieczne na naszym wirtualnym koncie – mówi Aymeric Monod-Gayraud, prezes zarządu New Media Ventures, twórcy Freebee.

Wśród partnerów Freebee znajdują się obecnie: sieci Salad Story, warszawskie Thai WOK, Dr Kava, Greek House, Cukier Lukier we Wrocławiu, Pizzeria Tivoli w Poznaniu, Greco – sieć greckich restauracji w wielu miastach w Polsce, restauracje Weranda Family w Poznaniu czy The Mexican w Łodzi, a także liczne mniejsze restauracje, kawiarnie, puby, studia urody i fitnessu, kwiaciarnie, myjnie samochodowe oraz punkty napraw.

– Bardzo istotne jest, że nasza aplikacja pozwala tworzyć i rozwijać programy lojalnościowe także przez mniejsze sieci, a nawet pojedyncze sklepy, restauracje, puby, studia urody oraz kina czy teatry. Dzięki temu użytkownicy Freebee mogą być nagradzani za częste wizyty praktycznie w każdym ulubionym miejscu, które zdecyduje się do nas dołączyć. Stale pracujemy nad zwiększaniem funkcjonalności i dostępności systemu dla użytkowników, a także rozszerzaniem liczby miejsc zaprzyjaźnionych z Freebee, których już dziś jest ponad 300 – mówi Michał Niemczycki, wiceprezes zarządu New Media Ventures, twórcy Freebee.

Zasada działania Freebee opiera się na wykorzystaniu kodów QR, czyli zakodowanych obrazków, umożliwiających zapisywanie i odczyt informacji za pośrednictwem czytników w telefonach komórkowych.

Sprytną pszczółkę Freebee – aplikację przeznaczoną na smartfony z systemem operacyjnym Android lub iOS – można pobrać z platform Google Play i App Store lub bezpośrednio ze strony www.getfreebee.pl. Można ją również śledzić na Facebook (www.facebook.com/freebeePL).

źrodło: informacja prasowa