Ile razy podaliście sprzedawcy plastikową kartę członkowską bez świadomości, kiedy przyjdzie czas na nagrodę? Ile razy po opuszczeniu sklepu wiedzieliście, jak dużo punktów macie na koncie lojalnościowym i właściwie po co je zbieracie? Ile razy już przy kasie uświadomiliście sobie, że karta na stempelki leży gdzieś w szufladzie w domu? I wreszcie: ile tych wszystkich kart może zmieścić portfel?
W całej Polsce od kilku miesięcy krąży rój przyjaznych i pracowitych pszczółek Freebee, które pomagają w stworzeniu elektronicznego portfela na programy i karty członkowskie. Podpowiadają również, jak łatwo dotrzeć do ulubionych miejsc, gdzie można zbierać punkty i zdobywać nagrody. Freebee – mobilna platforma do tworzenia i prowadzenia programów lojalnościowych oraz udziału w tych programach „tu i teraz”, czyli bez potrzeby gromadzenia i noszenia przy sobie stempelkowych i plastikowych kart lojalnościowych – skupia już ponad 300 firm i instytucji w całej Polsce.
– Freebee łączy kilka funkcjonalności: schowek na programy lojalnościowe i karty członkowskie oraz mapę pełną drogowskazów – a wszystkie te opcje dostępne są na ekranie telefonu.Ta prosta i wygodna w obsłudze aplikacja pozwala odciążyć nasze kieszenie i portfele ze stosu kart plastikowych i stempelkowych, a jednocześnie zapewnia, że nie utracimy szansy na nagrody za uczęszczanie do ulubionych miejsc. Co więcej, o ile kartę można łatwo zgubić, o tyle punkty zbierane za pomocą Freebee są zawsze bezpieczne na naszym wirtualnym koncie – mówi Aymeric Monod-Gayraud, prezes zarządu New Media Ventures, twórcy Freebee.
Wśród partnerów Freebee znajdują się obecnie: sieci Salad Story, warszawskie Thai WOK, Dr Kava, Greek House, Cukier Lukier we Wrocławiu, Pizzeria Tivoli w Poznaniu, Greco – sieć greckich restauracji w wielu miastach w Polsce, restauracje Weranda Family w Poznaniu czy The Mexican w Łodzi, a także liczne mniejsze restauracje, kawiarnie, puby, studia urody i fitnessu, kwiaciarnie, myjnie samochodowe oraz punkty napraw.
– Bardzo istotne jest, że nasza aplikacja pozwala tworzyć i rozwijać programy lojalnościowe także przez mniejsze sieci, a nawet pojedyncze sklepy, restauracje, puby, studia urody oraz kina czy teatry. Dzięki temu użytkownicy Freebee mogą być nagradzani za częste wizyty praktycznie w każdym ulubionym miejscu, które zdecyduje się do nas dołączyć. Stale pracujemy nad zwiększaniem funkcjonalności i dostępności systemu dla użytkowników, a także rozszerzaniem liczby miejsc zaprzyjaźnionych z Freebee, których już dziś jest ponad 300 – mówi Michał Niemczycki, wiceprezes zarządu New Media Ventures, twórcy Freebee.
Zasada działania Freebee opiera się na wykorzystaniu kodów QR, czyli zakodowanych obrazków, umożliwiających zapisywanie i odczyt informacji za pośrednictwem czytników w telefonach komórkowych.
Sprytną pszczółkę Freebee – aplikację przeznaczoną na smartfony z systemem operacyjnym Android lub iOS – można pobrać z platform Google Play i App Store lub bezpośrednio ze strony www.getfreebee.pl. Można ją również śledzić na Facebook (www.facebook.com/freebeePL).
źrodło: informacja prasowa