Blog o prowadzeniu blogów firmowych ogłosił wyniki czwartej już edycji konkursu na „Najlepsze polskie blogi firmowe”. Ponieważ zgłaszane strony posiadają różne zasoby czy doświadczenie, blogi oceniano w trzech osobnych kategoriach.
Pośród wszystkich wyróżnionych interesującym przypadkiem okazał się blog.paylane.com. Wydawać by się mogło, że ten blog będzie miał nikłe szanse – nie dość, że prowadzony jest po angielsku, to jeszcze traktuje o płatnościach i tematach pokrewnych, czyli tym, co zwykle postrzega się jako nudne i skomplikowane.
Across the Board (czyli blog PayLane) choć nie wygrał – zajął trzecie miejsce w kategorii „Blog młody” – to niewątpliwie pokazał, że sama tematyka nie musi okazać się decydująca. Studenci Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego w dużej mierze kładli nacisk właśnie na przełamywanie stereotypów komunikacji firm. To doskonały przykład, że każda firma może zyskać atrakcyjną platformę komunikacyjną, jeśli tylko włoży odpowiednio wiele wysiłku w prowadzenie bloga. Każdy temat ma swoich odbiorców, liczy się sposób ich przekazania.
źródło: informacja prasowa