Tak zapowiada się odbywająca się już 27-28 kwietnia 2017 w Gdańsku piąta edycja konferencji Social Media Convent, podczas której – jak co roku – obędzie się Case Study Festival – konkurs na najlepszą kampanię w mediach społecznościowych w ostatnim roku. Rejestracja zgłoszeń do konkursu potrwa do 10 kwietnia br.
fot. pexels.com
Już wkrótce, za sprawą jubileuszowej edycji Social Media Convent, Gdańsk po raz kolejny przyciągnie specjalistów social mediów z całego świata. Wielu z nich po raz pierwszy odwiedzi Polskę. Jak podkreśla agencja Personal PR, organizator wydarzenia, Social Media Convent to nie tylko szansa na zdobycie praktycznej wiedzy, możliwość do posłuchania o trendach i kierunkach rozwoju branży, spojrzenia na media społecznościowe z perspektywy wielu odbiorców, ale i spotkanie, networking, możliwość odbycia rozmów kuluarowych ze znawcami tematu, influencerami czy zagranicznymi ekspertami. Wśród tegorocznych gości na scenie Europejskiego Centrum Solidarności pojawią się m.in. przedstawiciele Tindera, BuzzFeed Germany czy przedstawiciele Yahoo oraz Tumblra na kraje nordyckie. Tegoroczni eksperci zasilą także skład jury, który oceni najlepsze kampanie wizerunkowe, sprzedażowe, CSR lub inne realizowane w mediach społecznościowych w Polsce lub zagranicą.
– Social Media Convent, oprócz dwudniowego maratonu merytorycznych wystąpień z udziałem ponad 40 prelegentów, warsztatów oraz strefy wystawienniczej Social Media Expo czy legendarnego afterparty, to także niebywała szansa dla agencji, by zaprezentować swoje osiągnięcia i otrzymać informację zwrotną, zarówno od specjalistów, jak i zgromadzonej na widowni publiczności – mówi Karolina Janik, CEO trójmiejskiej agencji Personal PR, pomysłodawca i organizator przedsięwzięcia.
Niezwykłą wartością Case Study Festival jest również unikalność i merytoryczność prezentowanych wystąpień. Wśród ubiegłorocznych realizacji pokazywanych na scenie Social Media Convent znalazły się kampanie wykorzystujące potencjał Snapchata (wskazany przez publiczność jako zwycięski case SMG LiquidThread dla marki Coca-Cola) czy cykl cybertrailerów do promocji Śród z Orange stworzony przez VML Poland (pierwsze miejsce decyzją jury, w skład którego w ubiegłym roku weszli m.in.: Fergus O’Hare z Facebooka czy Philippe González, założyciel społeczności Instagramers.com).
– Tegoroczna edycja Social Media Convent jest już piątą, której towarzyszy konkurs. Dlatego, oprócz licznych niespodzianek, które pojawią się podczas samej konferencji, przygotowaliśmy również nowe zasady związane bezpośrednio z Case Study Festival – zapowiada Karolina Janik. – W tym roku agencje występujące na scenie będą mieć więcej czasu na odpowiedź na każde pytanie jurora 1 minutę, a jury otrzyma zgłoszenia, które zakwalifikują się do konkursu wcześniej, aby zapoznać się z prezentowanymi case’ami i przygotować pytania. Liczymy, ze dzięki temu będziemy mogli usłyszeć jeszcze więcej inspirujących informacji od laureatów konkursu – dodaje.
Jak do nich dołączyć? Wystarczy wejść na stronę www.socialmediaconvent.pl i zapoznać się z regulaminem (http://socialmediaconvent.pl/regulamin-case-study-festival-2017), w którym widnieje też link do formularza Case Study Festival oraz warunkach uczestnictwa w konkursie. Termin nadsyłania zgłoszeń mija 10 kwietnia. Zwycięzcy konkursu otrzymają bursztynowy dźwig, statuetkę autorstwa Emilii Kohut ufundowaną przez Miasto Gdańsk.