Nagrody w konkursie Innovation 2019 rozdane

Udostępnij:
Podczas tegorocznej Gali Innovation 2019, 15 kwietnia, jury pod przewodnictwem Ewy Wołodźko, central marketing organization directora Microsoft, wręczyło nagrody dla zwycięzców konkursu Innovation 2019. Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Nagrody przyznano w trzech kategoriach głównych: Innowacyjny Biznes, Innowacyjne Doświadczenie, oraz Innowacyjne Media.

Złote statuetki otrzymali:

W kategorii Innowacyjny Biznes:

  1. VMLY&R za FleetPulse – zadbaj o sprawność swojej floty, w podkategorii: Model Biznesowy.

W kategorii Innowacyjny Biznes – kampanie społeczne:

  1. Fundacja Rak'n'Roll – Wygraj życie, DDB Warszawa (współzgłaszający), AVON Polska (współzgłaszający), za „Coś do nich mam” czyli kampanię społeczną, mająca na celu wywołanie określonego zachowania - pójścia na USG piersi w masowej skali, w podkategorii: Inne.

W kategorii Innowacyjne Media

1. Isobar Polska, DDB Warszawa (współzgłaszający), OMD (współzgłaszający) za kampanię 2forU Stories dla McDonald's Polska, w podkategorii: formaty mediowe i/lub reklamowe.
2. Grey Group za kampanię #VOLVOLOVE – jazdy testowe Volvo Poland dla Volvo Car Poland, w podkategorii: Inne.

W kategorii Innowacyjne Media – Kampanie Społeczne

  1. BBDO Warszawa za Rower Robsona – niejeżdżenie po pijaku na rowerze, dla Krajowego Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, w podkategorii: Formaty Mediowe i/lub Reklamowe.
  2. Grey Group Poland za Znak Świętego Floriana - Obrazek kolędowy, dla Krajowej Izby Kominiarzy w podkategorii: Inne.

W kategorii Innowacyjne Doświadczenie 

  1. Storytel za Atak na K2 - Audiobook, w podkategorii: Content.
  2. Storytel za Autor Bestsellerów - serial audio, w podkategorii: Touchpoint.

W kategorii Innowacyjne Doświadczenie – Kampanie Społeczne

  1. BBDO Warszawa za Kolęda „Cicha noc" Wigilia dla samotnych osób starszych dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich, w podkategorii: Event.
  2. 180heartbeats/JvM za Niezniszczalna tęcza, dla stowarzyszenia Miłość Nie Wyklucza, fundacja Wolontariat Równości i Ben&Jerry’s Unilever, w podkategorii: Event.
  3. Grey Group Poland za Znak Świętego Floriana – Obrazek kolędowy dla Krajowej Izby Kominiarzy, w podkategorii: CX/UX.
  4. BBDO Warszawa za Kolęda „Cicha noc" Wigilia dla samotnych osób starszych dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich, w podkategorii: Touchpoint.
  5. Grey Group Poland za Znak Świętego Floriana – Obrazek kolędowy dla Krajowej Izby Kominiarzy, w podkategorii: Touchpoint.

Fundacja Rak'n'Roll – Wygraj życie i agencja 180heartbeats/JvM zostały dodatkowo wyróżnione przez jury nagrodami Grand Prix.

Za projekt i realizację statuetki odpowiedzialna jest grupa panGenerator, laureat tegorocznego Paszportu Polityki oraz Złotego Lwa na Festiwalu Kreatywności w Cannes 2016. W tym roku, jej forma jest tak samo innowacyjna jak innowacyjne są projekty zgłaszających, statuetka zamiast biernie stać na półce porusza się autonomicznie, aktywnie badając otoczenie.

Część prac, nagrodzonych statuetkami, zostanie zaprezentowanych podczas Konferencji Innovation, 16 kwietnia br. w Fortecy Kręglickich w Warszawie.

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Współorganizatorzy: Life On Mars, Spark Foundry
Sponsorzy: AMS, Wirtualna Polska, Nielsen
Partnerzy: Kukbuk, MU Interactive, VRFACTORY,
Partner technologiczny: LG
Patroni medialni: NowyMarketing, PRoto, Marketer Plus, Brief, Press