Jak zauważa Michał Jeska z agencji Gerere: – Praca z tak zróżnicowanymi grupami była dla nas niezwykłym wyzwaniem, ale i wyjątkową lekcją. Wszyscy zaskoczyli nas pełnym zaangażowaniem – dodaje.
Każda z grup zaprezentuje własny projekt przed publicznością i jury. Zwycięskim zespołom wręczone zostaną trzy nagrody: zgrywalizowany projekt 2016 wyłoniony przez jury, nagroda publiczności oraz nagroda Gerere. Wydarzenie jest pomyślane i stworzone m.in. dla projektantów produktów i usług. – Spotkają się oni podczas finału ze świeżą dawką pomysłów i inspiracji, ale również z innowatorami społecznymi, którzy chcą rozwiązywać problemy dzięki… dobrze zaprojektowanej frajdzie – mówi jeden z organizatorów, Jacek Siadkowski.
W trakcie finału odbędzie się dyskusja z przedsiębiorcami i ekspertami nauk społecznych. Tematem będzie skuteczne i mądre angażowanie w działania społeczne na przykładzie projektowania behawioralnego. – Dowiemy się m.in. jak można wykorzystać grywalizację w do wsparcia akcji humanitarnych, leczenia arytmii serca czy motywowania do segregowania odpadów – dodaje Siadkowski.
Finał Gamification Camp odbędzie się w piątek 16 grudnia 2016 w Campus Warsaw na ulicy Ząbkowskiej 27/31. Część oficjalna zaplanowana jest w godzinach 18:00 – 21:00. Po zakończeniu odbędzie się networking do ostatniej chętnej osoby. W trakcie imprezy dla wszystkich uczestników przewidziany jest catering. Na wydarzenie obowiązuje rejestracja przez formularz pod tym adresem.