Największy w Polsce automat SwipBox stanął w Carrefour na warszawskim Targówku 

Udostępnij:
Carrefour Polska oraz SwipBox, operator automatów do odbioru przesyłek kurierskich, nawiązali współpracę, dzięki której klienci sieci zyskali możliwość wygodnego odbioru paczek w największym w Polsce automacie SwipBox. Został on zlokalizowany w hipermarkecie Carrefour w Centrum Handlowym Targówek.

Automat do odbioru paczek w sklepie Carrefour w CH Targówek jest największą realizacją SwipBox w Polsce.  Składa się z prawie 100 skrytek na przesyłki kurierskie. Działa na zasadzie otwartej sieci, co oznacza, że korzystać może z niego wiele firm kurierskich. To duża wygoda dla klientów Carrefour, którzy przy okazji dokonywania zakupów mogą podejmować przesyłki dostarczane przez różnych operatorów.

– Nawiązanie umowy ze SwipBox to kolejny krok na drodze budowania pozytywnych doświadczeń zakupowych klientów Carrefour – mówi Michał Sacha, Dyrektor Marketingu, Digital, IT, E-commerce i Usług Finansowych Carrefour Polska. Obiekty handlowe są miejscami, gdzie coraz bardziej istotne dla współczesnych konsumentów stają się usługi dodatkowe i praktyczne rozwiązania pozwalające zaoszczędzić czas. W Carrefour mamy ambicje, aby zaspokajać również te potrzeby – dodaje M. Sacha.

Z perspektywy SwipBox współpraca z Carrefour Polska to ważny etap ekspansji sieci automatów w Polsce.

– Naszym celem jest dobór takich lokalizacji, które są możliwie najbardziej dogodne dla odbiorców przesyłek. Sieć Carrefour zdecydowanie spełnia ten parametr – mówi Michał Czechowski, dyrektor zarządzający SwipBox Polska. Proponowane przez nas rozwiązanie cieszy się zainteresowaniem ze strony konsumentów nie tylko ze względu na pełną wygodę w zakresie odbioru przesyłek. Automaty realnie przekładają się na korzyści dla całego sektora e-commerce. Wystarczy wspomnieć o skutecznej i szybkiej realizacji dostawy zamówienia, obniżeniu kosztów oraz redukcji negatywnego wpływu na środowisko – dodaje  M. Czechowski.

SwipBox obsługuje urządzenia do odbioru przesyłek w niemal 60 krajach na całym świecie. Polska, z perspektywy operatora, jest jednym z kluczowych rynków.