Nano Interactive otrzymało 5,5 miliona funtów

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Nano Interactive otrzymało 5,5 miliona funtów

Udostępnij:

Firma Nano Interactive zajmująca się targowaniem intencyjnym pozyskała fundusze w wysokości 5,5 miliona funtów.

Nano otrzymało wsparcie z inwestycji kapitałowych od Maven Capital Partners, Clydesdale i Yorkshire Bank oraz obecnych inwestorów Foresight Group. Zebrane środki pozwolą Nano rozwinąć działalność w Stanach Zjednoczonych i zainwestować w szybką rozbudowę, platformy, która daje możliwości targetowania użytkowników po intencji w czasie rzeczywistym, bez użycia plików cookie.

– Ta inwestycja przychodzi w czasach ogromnych zmian dla nas jako branży i społeczeństwa jako całości. Jesteśmy wdzięczni za okazane nam zaufanie. Wierzymy, że inwestycja pozwoli nam kontynuować naszą misję wspierania reklamodawców i wydawców w kierunku nowego i bardziej zrównoważonego sposobu współpracy. Kieruje nami wizja przyszłości, w której użytkownicy widzą odpowiednie reklamy bez uszczerbku dla ich wyborów dotyczących prywatności, wydawcy nadal otrzymują uczciwe wynagrodzenie za swoje treści, a marki mogą docierać do odbiorców w kluczowych momentach intencji – powiedział Johann Hermann, COO and General Manager DACH, Nano Interactive.

Do tej pory grupa przeprowadziła już ponad 2000 kampanii za pośrednictwem swojej platformy, która łączy marki z najlepszymi wydawcami i oferuje reklamodawcom oraz domom mediowym unikalny i przejrzysty sposób targetowania.

– Naszym planem jest wykorzystanie tej inwestycji do zbudowania naszej platformy dla reklamodawców i wydawców oraz do dalszego rozszerzania naszej działalności komercyjnej w USA. W związku z obecną sytuacją spowodowaną przez Covid-19 otrzymanie przez nas tak znacznej inwestycji jest ogromnym poparciem dla firmy. Nasza platforma zorientowana jest na zwiększanie świadomości marek, na prywatności, koncentrującej się w głównej mierze na rzeczywistych intencjach niż na tożsamości. Inicjatywa ta została bardzo dobrze przyjęta w ciągu ostatnich 18 miesięcy. Trudne warunki rynkowe często dają szansę wysunięcia się na pierwszy plan innowacyjnych produktów i wierzymy, że tak właśnie będzie w przypadku Nano Interactive – dodaje Carl White, Co-Founder and Chief Executive Officer, Nano Interactive.

Wśród ostatnich zawirowań spowodowanych przez Covid-19 oraz wzroście konsumpcji mediów internetowych ważniejsze niż kiedykolwiek jest, aby marki pozostały aktywne w sieci, pojawiały się w środowiskach o wysokiej jakości, tym samym utrzymując wysokie standardy oraz budując długofalowe więzi z użytkownikami.

Zarówno reklamodawcy, jak i wydawcy chcą współpracować z innowacyjnymi platformami, które mogą pomóc im uzyskać najlepsze wyniki, przy jednoczesnym pełnym poszanowaniu prywatności ich użytkowników.

– Maven z przyjemnością wspiera Nano Interactive w procesie rozwoju. Nano zbudowało innowacyjną i skuteczną platformę targetowania intencyjnego na wymagającym i rozdrobnionym rynku europejskim, współpracując już z wieloma wiodącymi światowymi reklamodawcami. Zespół zbudowany przez Carla i Christiana, opracował silną globalną strategię i wnosi do firmy ogromne doświadczenie rynkowe, za co jesteśmy im ogromnie wdzięczni. Do tej pory Nano osiągnęło imponujący wzrost i nie możemy się doczekać dalszej ekspansji tej platformy – skomentował Luke Matthews, Investment Director, Maven Capital Partners.