Nanovo wprowadza rozwiązania AI na polski rynek Digital Signage

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Nanovo współpraca Ladorian

Udostępnij:

Polska spółka technologiczna Nanovo nawiązuje strategiczne partnerstwo z hiszpańską firmą Ladorian, która oferuje oparte na sztucznej inteligencji technologie dla retailu. Połączone know-how spółek i wymiana doświadczeń biznesowych mają im pomóc w zdynamizowaniu międzynarodowego rozwoju na rynku smart retail.

Nanovo to krajowy lider w projektowaniu i wdrażaniu nowoczesnych formatów w obszarze smart retail. Specjalizuje się w rozwiązaniach Digital Signage oraz Phygital Store, w którym doświadczenia zakupowe znane ze świata online łączą się ze sprzedażą stacjonarną. Do kluczowych aktywów Nanovo należy autorska platforma software’owa SIGNIO – cyfrowe narzędzie do zarządzania treścią i sprzedażą. W portfolio firmy znajduje się współpraca z takimi markami jak Cinema City, Modivo, PKO Bank Polski czy Żabka przy projekcie Żabka Nano. Spółka wdraża rozwiązania w Polsce i na szeregu zagranicznych rynków w Europie Zachodniej, Środkowo-Wschodniej oraz w Azji, gdzie w 2022 r. zaprojektowała i wdrożyła pierwszy phygital store w regionie GCC.

Ta współpraca umożliwi naszym klientom tworzenie jeszcze bardziej kontekstualnej i policzalnej, a co za tym idzie efektywniejszej komunikacji w ich punktach sprzedaży. Jesteśmy liderem rynku Digital Signage i Phygital w Polsce i całym regionie, a taka pozycja zobowiązuje do wytyczania trendów. AI zmieni nasz biznes, jak każdy inny – chcemy, aby nasi klienci byli pierwszymi, którzy będą mieli dostęp do tych rozwiązań – mówi Piotr Badowski, CEO Nanovo.

Nawet 30% większa sprzedaż

Ladorian to firma założona w 2016 roku Madrycie, która specjalizuje się w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań z dziedziny sztucznej inteligencji i analizy danych. Jednym z nich jest oprogramowanie AI Retail Media, które wykorzystuje sztuczną inteligencję do analizowania oraz dostarczania spersonalizowanych treści w sklepach detalicznych. Z tego narzędzia, za granicą korzysta już m.in. BP czy Leroy Merlin. Dzięki silnikowi rekomendacji opartemu na technologiach Ladoriana, odbiorcy otrzymują wątki, które odpowiadają ich potrzebom, nawykom, oczekiwaniom oraz zainteresowaniom (tak jak w przypadku Netflixa).

Inteligentny system pozwala na zwiększenie sprzedaży promowanych produktów nawet o 30% w stosunku do manualnego planowania wyświetlanych treści. Autorskie rozwiązania Ladorian wspierają rozwijający się rynek In-store mediów, w którym reklamy audio oraz Digital Signage poprawiają jakość usług. Poza rodzimą Hiszpanią, marka ma na swoim koncie realizacje projektów biznesowych we Francji, Włoszech, Portugalii i Kolumbii. A strategicznym celem do roku 2024 jest działalności w 12 krajach.

Wspólny udział w Impact’23

W dniach 10-11 maja Ladorian odwiedza Polskę również przy okazji wydarzenia gospodarczo-technologicznego Impact’23 w Poznaniu, w którym weźmie udział wraz z Nanovo. – Dzielimy z Nanovo wspólną wizję funkcjonowania na dzisiejszym rynku retail i podobnie patrzymy na kierunki jego rozwoju. Rozumiemy, jak istotna jest technologia i jej przenikanie się ze stacjonarną, tradycyjną sprzedażą. W Ladorian potrzebujemy takich doświadczonych partnerów, których rozwiązania są komplementarne z naszymi technologiami. Jestem pewien, że ta współpraca pomoże nam zrealizować zakładane tempo wzrostu – chcemy każdego roku podwajać wartość naszych przychodów – mówi Alejandro Gutiérrez-Bolívar CEO Ladorian, który wystąpił w roli speakera na Impact’23.

Cieszymy się, że nasz rozwój zagraniczny umożliwia nam budowanie aliansów i ekosystemów z najlepszymi i najciekawszymi spółkami na świecie, które wniosą z kolei nową jakość na polski rynek – dodaje Piotr Badowski.sit