Napo pozyskuje 12 mln funtów na rozwój ubezpieczeń dla zwierząt domowych

Dodane:

MamStartup logo Mam Startup

Napo pozyskuje 12 mln funtów na rozwój ubezpieczeń dla zwierząt domowych

Udostępnij:

Startup Napo pozyskał 12 milionów funtów w ramach rundy finansowania serii B, prowadzonej przez Mercia Ventures. Tym samym całkowita kwota inwestycji w spółkę sięgnęła 30 milionów funtów. Fundusze zostaną przeznaczone na rozwój technologii AI, automatyzację procesów oraz ekspansję na nowe rynki.

Healthtech to cyfrowy dostawca ubezpieczeń dla zwierząt domowych, oferujący m.in. opiekę dentystyczną, wsparcie behawioralne oraz całodobowy dostęp do weterynarza.

W najnowszej rundzie finansowania, prowadzonej przez Mercia Ventures, wzięli udział także dotychczasowi inwestorzy, w tym DN Capital, Companion Fund, MTech Capital oraz Helvetia Venture Fund. Dzięki nowemu kapitałowi Napo planuje dalszy rozwój zespołu oraz ekspansję na kolejne rynki.

Empatia AI

– Nasze podejście nie polega na oferowaniu tanich polis, które nie obejmują tego, co ważne. Kontrolując cały łańcuch wartości, osiągnęliśmy NPS na poziomie 70+, świetne recenzje na Trustpilot i płynne doświadczenie dla rodziców zwierząt – zaznaczył Jean-Philippe Doumeng (JP), współzałożyciel i dyrektor generalny Napo.

Dzięki zaawansowanym technologiom sztucznej inteligencji, Napo usprawnia proces przetwarzania roszczeń, zapewniając szybkie decyzje i minimalizując biurokrację. JP Doumeng podkreśla jednak, że za każdym roszczeniem stoi rodzina i zwierzę, dlatego tak ważne jest połączenie efektywności AI z empatycznym podejściem do klienta.

Czytaj także: