Healthtech to cyfrowy dostawca ubezpieczeń dla zwierząt domowych, oferujący m.in. opiekę dentystyczną, wsparcie behawioralne oraz całodobowy dostęp do weterynarza.
W najnowszej rundzie finansowania, prowadzonej przez Mercia Ventures, wzięli udział także dotychczasowi inwestorzy, w tym DN Capital, Companion Fund, MTech Capital oraz Helvetia Venture Fund. Dzięki nowemu kapitałowi Napo planuje dalszy rozwój zespołu oraz ekspansję na kolejne rynki.
Empatia AI
– Nasze podejście nie polega na oferowaniu tanich polis, które nie obejmują tego, co ważne. Kontrolując cały łańcuch wartości, osiągnęliśmy NPS na poziomie 70+, świetne recenzje na Trustpilot i płynne doświadczenie dla rodziców zwierząt – zaznaczył Jean-Philippe Doumeng (JP), współzałożyciel i dyrektor generalny Napo.
Dzięki zaawansowanym technologiom sztucznej inteligencji, Napo usprawnia proces przetwarzania roszczeń, zapewniając szybkie decyzje i minimalizując biurokrację. JP Doumeng podkreśla jednak, że za każdym roszczeniem stoi rodzina i zwierzę, dlatego tak ważne jest połączenie efektywności AI z empatycznym podejściem do klienta.
Czytaj także:
- Petsy w akceleratorze Nestlé – Unleashed by Purina. To pierwszy startup z CEE w tym programie
- Inwestycje w zdrowie psychiczne i długowieczność: NaturalX Health Ventures z pulą 100 mln EUR dla europejskich startupów