Dziś NapoleonCat poinformował, że przygotował rozwiązanie umożliwiające obsługę dyskusji prowadzonych przez prywatne wiadomości na Instagramie. Obecnie Instagram, jest obok Messengera, drugą najbardziej popularną platformą do obsługi klienta w internecie.
W zeszłym tygodniu polski startup Zowie ogłosił, że jest jedną z pierwszych firm na świecie, która umożliwi markom automatyzację obsługi klienta przez Instagram dzięki Messenger API.
Za pomocą integracji Zowie z Messenger API, firmy mogą odciążyć dział obsługi klienta od powtarzalnych pytań. Instagram stał się kolejnym kanałem obsługiwanym przez Zowie – obok platform takich jak Messenger, WhatsApp, Zendesk, Intercom, czy LiveChat.
Dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji, system Zowie można wdrożyć w 24h i w pierwszym tygodniu zautomatyzować odpowiedzi na co najmniej 30% pytań. Zespoły obsługi klienta obsługują wszystkie zapytania w jednym panelu.