NapoleonCat dołącza do programu beta Messenger API dla Instagrama. To druga polska firma

Dodane: 11.06.2021

Kasia Krogulec

Udostępnij:

NapoleonCat, platforma z narzędziami do marketingu w social mediach, znalazła się w gronie uczestników zamkniętego programu beta Messenger API dla Instagrama. To oznacza, że polskie chatboty będą odpowiadać na proste pytania zadawane na kontach firmowych na Instagramie.
Dziś NapoleonCat poinformował, że przygotował rozwiązanie umożliwiające obsługę dyskusji prowadzonych przez prywatne wiadomości na Instagramie. Obecnie Instagram, jest obok Messengera, drugą najbardziej popularną platformą do obsługi klienta w internecie.

W zeszłym tygodniu polski startup Zowie ogłosił, że jest jedną z pierwszych firm na świecie, która umożliwi markom automatyzację obsługi klienta przez Instagram dzięki Messenger API.

Za pomocą integracji Zowie z Messenger API, firmy mogą odciążyć dział obsługi klienta od powtarzalnych pytań. Instagram stał się kolejnym kanałem obsługiwanym przez Zowie – obok platform takich jak Messenger, WhatsApp, Zendesk, Intercom, czy LiveChat.

Dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji, system Zowie można wdrożyć w 24h i w pierwszym tygodniu zautomatyzować odpowiedzi na co najmniej 30% pytań. Zespoły obsługi klienta obsługują wszystkie zapytania w jednym panelu.

 

icon-112px-padlock Created with Sketch.

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem