– W ciągu ostatniego roku trzykrotnie wzrosła liczba naszych klientów z zagranicy i obecnie stanowią oni blisko 40 proc. wszystkich użytkowników. Z naszego narzędzia korzystają już firmy z USA, Azji, Europy Zachodniej czy Nowej Zelandii. Środki pozyskane dzięki inwestycji INventures przeznaczymy na działania, które przyspieszą akwizycję klientów z zagranicy i dalszy, intensywny rozwój platformy. Planujemy, że do końca przyszłego roku 80 proc. naszych przychodów będzie pochodziło z zagranicy – zapowiada Grzegorz Berezowski, założyciel i CEO NapoleonCat.
NapoleonCat to platforma oferowana w modelu SaaS. Obejmuje narzędzia do moderacji dyskusji, analizowania skuteczności działań marketingowych, monitorowania konkurencji oraz automatycznego generowania raportów analitycznych dotyczących aktywności na Facebooku, Instagramie, YouTubie i Twitterze. Jest jedynym oficjalnym polskim partnerem marketingowym Facebooka. W Polsce z narzędzia korzystają już takie podmioty jak Play, Aviva, Allianz, WWF czy Avon. Natomiast wśród zagranicznych klientów platformy są głównie małe i średnie sklepy internetowe, które dzięki narzędziu optymalizują procesy okołosprzedażowe. Korzystają z niej również m.in. nowozelandzkie ministerstwo e-biznesu i innowacji oraz szwedzka Stena Line.