Ostatnio powstaje coraz więcej startupów związanych z branżą ślubną. Jednym z nich jest Nearly Newlywed, który pomaga w sprzedaży oraz kupnie sukien ślubnych. Co ciekawe, startup opiera swoją działalność na popularnym ostatnio Pintereście.
30% ceny – tyle wynosi minimalny rabat, który oferuje NN pośrednicząc w sprzedaży sukien ślubnych. Nearly Newlywed chce, aby ich narzędzie było kojarzone z wypożyczalnią markowych sukien ślubnych (i nie tylko). Ideą startupu jest dobranie najładniejszych sukien przez najlepszych specjalistów, sprzedanie ich klientce, która następnie odsprzeda ją poprzez Nearly Newlywed kolejnej osobie. Dlaczego startup korzysta z dobrodziejstw Pinteresta? Według pomysłodawczyni NN Jacqueline Sheller Courtney, kobiety które kupują suknie ślubne są bardzo chętne do udzielania się w różnych dyskusjach, doradzania innym przyszłym pannom młodym oraz pomagania im w organizacji wesel.
Co wyróżnia Nearly Newlywed na tle konkurencji? Startup z Nowego Jorku oferuje doradztwo stylistów z branży w trybie online. Wystarczy, że przypniemy na “pinterestowej tablicy” Nearly Newlywed suknie ślubną, która wpadła nam w oko, a za kilkadziesiąt minut otrzymamy od stylistów propozycje podobnych sukni w niższych cenach.
Po spełnieniu kilku wymogów naszą suknie ślubną możemy oddać NN na zasadach lombardu. Startup wydaje się trafić idealnie w niszę. Oferuje markowe suknie po znacznie niższych cenach niż w salonach. Po dwóch tygodniach istnienia zebrał już sporą rzeszę fanek.
źródło: mashable.com, nbcnewyork.com