#Net_Smolna 2019, czyli cykl spotkań sieciujących dla przedsiębiorców z Warszawy i Mazowsza

netsmolna 2019 czyli cykl spotkan sieciujacych dla przedsiebiorcow z warszawy i mazowsza
Udostępnij:
Po raz kolejny miasto st. Warszawa wesprze przedsiębiorców, oferując  bezpłatny dostęp do eksperckiej wiedzy i kontaktów biznesowych. Rusza trzecia edycja programu #Net_Smolna – cyklu spotkań networkingowych, będącego częścią długofalowej strategii wsparcia stołecznego ekosystemu przedsiębiorczości.

Od kwietnia do listopada warszawscy przedsiębiorcy będą mogli uczestniczyć w programie bezpłatnych spotkań sieciujących połączonych z eksperckimi warsztatami tematycznymi. Wykonawcą tegorocznego #Net_Smolna jest firma StartGO!

Otwartość, inicjatywa i gotowość na dzielenie się doświadczeniem, to wszystko charakteryzuje #Net_Smolna 2019. Program jest już szeroko komunikowany w mediach, a wszelkie potrzebne informacje związane z rekrutacją, harmonogramem spotkań będą sukcesywnie publikowane na stronie http://firma.um.warszawa.pl/, Fb Centrum Przedsiębiorczości Smolna oraz profilu http://bit.ly/net_smolna2019. Do tej pory w spotkaniach #Net_Smolna wzięło udział ponad 700 przedsiębiorców, którzy skorzystali z wiedzy i doświadczenia co najmniej  20 ekspertów.

Wiedza ekspercka

– Jako miasto st. Warszawa wspieramy wiele inicjatyw dających możliwość networkingu i pozyskania partnerów w biznesie, bo stanowią one kluczowe czynniki rozwoju każdej firmy. Projekt #Net_Smolna jest ceniony przez przedsiębiorców, bo zapewnia dostęp zarówno do wiedzy eksperckiej, jak i stanowi okazję do nawiązania nowych relacji biznesowych – mówi Michał Olszewski Za-ca Prezydenta m.st Warszawy.

– Tegoroczną edycję #Net_Smolna 2019 realizujemy we współpracy z ekspertami specjalizującymi się m.in. w budowaniu strategii biznesowej, sprzedaży, marketingu, social media i public relations czy finansach firmowych. Naszym celem jest dostarczenie konkretnych i adekwatnych rozwiązań, których potrzebują dzisiaj przedsiębiorcy aby przyspieszyć rozwój swojego biznesu – dodaje Patrycja Załuska, właścicielka firmy szkoleniowej StartGO!

Networking

Już 1 kwietnia rusza rekrutacja,  a pierwsze spotkanie odbędzie się 11 kwietnia. W trakcie wydarzenia, trwającego około trzech godzin, uczestnicy będą mieli szansę uczestniczyć w wyjątkowym warsztacie pt. „Kryzys w social media” prowadzonym przez Monikę Czaplicką oraz będą mieli szansę nawiązać nowe wartościowe kontakty biznesowe.

Kolejne spotkania, prowadzone przez doświadczonych ekspertów obejmą m.in. takie zagadnienia jak social media dla biznesu, PR – czyli jak zainteresować media swoim produktem, storytelling w biznesie, strategia przedsiębiorstwa, HR w małej w firmie czy budowanie planu finansowego firmy.