Krakowski startup Pomelody oferuje przełom w estetyce muzyki edukacyjnej dla dzieci. Twórcy projektu wystartowali z kampanią crowdfundingową, której celem jest zebranie 35 tys. zł na nagranie płyty dla najmłodszych z wartościową muzyką.

Anna Weber i Adam Weber to prywatnie małżeństwo i rodzice, ale jako zespół projektowy, stali się ambasadorami dobrej jakościowo edukacji muzycznej dla dzieci na całym świecie. W dobie produkowania kiczowatej i tandetnej muzyki dla najmłodszych, postanowili stworzyć startup Pomelody, który będzie oferował nową jakość muzyki edukacyjnej dla dzieci.  

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

– Moc muzyki w rozwijaniu, angażowaniu czy uspokajaniu dzieci rodzice wykorzystywali zawsze. Z drugiej strony w świecie w którym żyjemy wpisanie frazy „piosenki dziecięce” w wyszukiwarce może skończyć się tragicznie. Zarówno dla rozwoju dziecka, jak i zdrowia psychicznego rodzica. YouTube to ocean syfu w którym może i pływa kilka złotych rybek, ale trzeba się porządnie naszukać. Bycie rodzicem to na tyle trudne zadanie, że warto je sobie ułatwiać – mówi Anna Weber, blogerka i właścicielka kanału parentingowego na YouTubie Mamy Lamy.

Celem projektu Pomelody jest stworzenie płyty ze śpiewnikiem Pomelody. Ma być to prawdziwa estetyczna perełka. Zarówno w warstwie muzycznej jak i wizualnej. Oprócz doskonale zaaranżowanej i z polotem nagranej płyty z 20 piosenkami (z m.in. takimi ponadczasowymi hitami jak: „Stary niedźwiedź”, „Ta Dorotka”, „Płynie Wisła płynie”, „Z popielnika na Wojtusia” czy „W murowanej piwnicy”), projekt zakłada stworzenie również przepięknego śpiewnika, wypełnionego tekstami i ilustracjami do piosenek.

Muzyka zawarta w śpiewnikach Pomelody zrywa z tradycyjnym podejściem do utworów dziecięcych, bo są one pisane „jak dla dorosłego”. Utwory zostały skomponowane w taki sposób, by maksymalnie stymulować rozwój wyobraźni, zmysłów i wrażliwości dziecka przez zróżnicowanie tonalne, rytmiczne, stylistyczne oraz szeroką gamę barw, form i instrumentów. Jednocześnie opierając się na założeniu, że dziecko uczy się przez naśladowanie swoich autorytetów, muzyka ta jest stworzona w taki sposób, by sprawiała przyjemność w odbiorze również rodzicowi/opiekunowi.

Projekt wystartował z kampanią crowdfundingową na wspieraj.to, której celem jest zebranie 35 tys. zł na nagranie płyty z muzyką dla najmłodszych.

zdjęcie główne: facebook.com/powerofmelody

Komentarze (0)