Pogryw.pl – serwis konkursowy, zadebiutował w internecie w kwietniu 2012. W przeciągu zaledwie pięciu miesięcy przeprowadził ponad 500 konkursów, rozdał ponad 2000 nagród, na Facebooku zebrał 17 tys. fanów, a na stronie gromadzi ponad 100 tys. użytkowników miesięcznie.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Pogryw.pl to serwis z grami dostępnymi online, skierowany do młodych osób, które lubią spędzać wolny czas w Internecie. Portal został przygotowany w sposób prosty i intuicyjny i proste są też zasady: każdy użytkownik może grać codziennie i za darmo, a zwycięzcy wyłaniani są każdego dnia na jasnych zasadach, indywidualnie dostosowanych do danego konkursu.

- Uruchamiając serwis Pogryw.pl mieliśmy mnóstwo obaw. Wynikały one przede wszystkim z tego, że w Polsce nie ma tego typu serwisów, działających na zasadzie nie-losowej i ciężko nam było się na czymś wzorować. Ponad 100 tys. internautów miesięcznie (źródło: Megapanel PBI/Gemius, lipiec 2012) to duży sukces, ale nie spoczywamy na laurach. Dopiero w momencie uzyskania punktu rentowności, będziemy mogli powiedzieć, że udało nam się zrealizować plan. Spodziewamy się, że nastąpi to już na początku przyszłego roku – komentuje Jakub Kacprzak, dyrektor marketingu ProcomAd.

Serwis Pogryw.pl angażuje swoich fanów w rozrywkę, ale też w akcje charytatywne. W sierpniu zorganizował tygodniową akcję „Pogryw.pl Karmi Psiaki”, dzięki której udało się zebrać aż 672 kg karmy dla schroniska „PsitulMnie” w Zabrzu – Biskupicach.

Pogryw.pl, oprócz konkursów dla internautów, oferuje innowacyjne rozwiązanie marketingowe – REKLAMĘ POTWIERDZONĄ™ w formie wideo. Reklamodawca płaci wyłącznie za obejrzaną, a nie wyświetloną reklamę. Reklama łączy w sobie dużą skuteczność oraz precyzyjne targetowanie, a przede wszystkim jest nieinwazyjna dla odbiorców. Internauta potwierdzając obejrzenie reklamy, może jednocześnie grać o nagrody.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)