Fundusz SATUS Venture zainwestował 0.75 mln zł w PeekQuicka - platformę dla biznesu do zbierania informacji z rynku. Projekt powstaje w krakowskiej spółce Zalass Consulting. Jedna z funkcjonalności PeekQuicka jest dostępna dla użytkowników od wiosny ubiegłego roku. Kolejne, decydujące o jego niekwestionowanej wartości dla biznesu, pojawią się dzięki inwestorowi już za niespełna cztery miesiące.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

PeekQuick stanie się dla biznesu narzędziem do sprawnego pozyskiwania z rynku potrzebnych informacji. Zainteresuje głównie osoby zarządzające, managerów marketingu, sprzedaży i obsługi klienta w przedsiębiorstwach posiadających rozbudowaną sieć handlową. 

Za zainwestowaną kwotę SATUS Venture otrzymał 30% udziałów. Daje to wycenę  projektu na poziomie 4 milionów złotych.

PeekQuicka tworzymy od ponad półtora roku na bazie naszych doświadczeń w realizacji badań marketingowych opartych o tradycyjne metody. Rozmowy z Satusem rozpoczęły się w listopadzie ubiegłego roku. Pomysł od razu spodobał się w Funduszu. Nie bez znaczenia było zgromadzone już wtedy portfolio rozpoznawalnych klientów. Proces ustaleń okazał się stosunkowo czasochłonny, ale uważam, że warto było wykazać się skrupulatnością. Wierzymy, że teraz, dzięki połączeniu sił, rozwój PeekQuicka nabierze większej dynamiki. – mówi Katarzyna Zalass, współtwórczyni PeekQuicka i Prezes Zarządu Zalass Consulting.

PeekQuick – dla kogo?

Zamawiający to firmy, które do sprawnego funkcjonowania i podejmowania trafnych decyzji wykorzystują dane z rynku. Wykonawcy zadań to szeroka, rozproszona społeczność użytkowników PeekQuicka, która w ramach dorywczych zajęć takie dane dostarcza. 

Czego można się dowiedzieć dzięki użytkownikom PeekQuicka?

Spektrum możliwości jest niezwykle szerokie. Najłatwiej powiedzieć chyba: jeśli firma potrzebuje informacji, którą może dla niej zdobyć ktoś na terenie kraju, może zlecić takie zadanie za pośrednictwem PeekQuicka.

Przedsiębiorstwo może dzięki użytkownikom PeekQuicka sprawdzić np. jakość obsługi klienta, sposób i poziom realizacji standardów sprzedażowych, przestrzeganie założeń polityki cenowej czy wytycznych dotyczących przebiegu akcji promocyjnych. 

Jakiego rodzaju zadania firma może zlecić użytkownikom PeekQuicka?

Użytkownicy PeekQuicka wykonują na zlecenie firm zdjęcia (np. witryny, produktu, ceny), odpowiadają na pytania ankiety, dostarczają nagrania dźwięku lub krótkie filmy. 

Jak to działa?

Firma publikuje w PeekQuicku zadania. Np. zrobienie zdjęć witryny pięciuset sklepów, czy też realizację wizyt tajemniczego klienta, w trakcie których sprawdzane są standardy dotyczące obsługi klienta. 

Rozproszona sieć użytkowników PeekQuicka podejmuje się realizacji zadań za pośrednictwem platformy. Także za pośrednictwem platformy przekazywane są dane zebrane w czasie realizacji zadania.

Firma otrzymuje dane za pośrednictwem zaawansowanego systemu raportowego. 

W trosce o jakość dostarczanych biznesowi danych

Twórcy platformy przewidzieli w jej strukturze kilka mechanizmów dających gwarancję jakości dostarczanych danych. Jeden z nich stanowi ranking użytkowników, który da możliwość eliminowania niesolidnych wykonawców. W procesie przygotowania do wykonania zadań można wykorzystać

e-learning, po którym następuje test wiedzy – sprawdzenie, czy dany użytkownik posiadł wiedzę konieczną do wykonania zadania na wysokim poziomie. 

 

Komentarze (0)