Nie ma miejsca na trzeciego gracza – Spider’s Web

Dodane:

Adam Łopusiewicz Adam Łopusiewicz

Udostępnij:

Artur Kurasiński do programu AK74 zaprosił tym razem Przemysława Pająka, pomysłodawcę i wydawcę serwisu blogowego Spider’s Web. Jak będą zmieniały się media i dlaczego Pająk nie sprzedał udziałów funduszowi inwestycyjnemu? Tego właśnie dowiecie się oglądając poniższy materiał.

Artur Kurasiński do programu AK74 zaprosił tym razem Przemysława Pająka, pomysłodawcę i wydawcę serwisu blogowego Spider’s Web. Jak będą zmieniały się media i dlaczego Pająk nie sprzedał udziałów funduszowi inwestycyjnemu? Tego właśnie dowiecie się oglądając poniższy materiał.

Głównym tematem kolejnego odcinka programu AK74 były media technologiczne, które ostatnimi czasu mocno się zmieniły. Artur Kurasiński stara się dowiedzieć co jest przyczyną zmiany podejścia do przygotowywania treści i dlaczego duże serwisy branżowe tracą na zainteresowaniu. Oprócz tego dowiecie się też czy Przemysław Pająk, wraz z redaktorami Spider’s Web, uważa się za blogera i z kim serwis nie chce konkurować.

Czym jest publicystyka emocjonalna i dlaczego warto jej używać? – Ten typ treści medialnych aktualnie jest największym drajwerem ruchu internetowego na świecie – mówi Przemysław Pająk, w wywiadzie w programie AK74. Z kolejnej części programu, która ukaże się jutro, dowiecie się też o kontakcie Pająka z inwestorem, który po zaawansowanych rozmowach jednak zrezygnował z kupna udziałów w serwisie blogowym. Czy słusznie?