Nielsen uruchomił Innovation Lab w Warszawie

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Nielsen uruchomił Innovation Lab w Warszawie

Udostępnij:

Nielsen uruchomił w Warszawie Innovation Lab. W ramach projektu firma będzie współpracować z podmiotami zaangażowanymi w promocję i wsparcie sceny start-upów oferujących rozwiązania w obszarze FMCG, big data, data science i zaawansowanej analityki. Nielsen Innovation Lab obejmuje swym zasięgiem Europę Zachodnią i zarządzany będzie z warszawskiego biura firmy.

Decyzja Nielsena o uruchomieniu projektu i o tym, że jego koordynacja odbywać się będzie z Warszawy, jest nieprzypadkowa. Od 2016 roku w stolicy działa największe Centrum Operacyjne Nielsena, które odpowiada za produkcję i analitykę danych, które są eksportowane do wielu państw europejskich, w których firma prowadzi swoją działalność. W Centrum pracuje ponad 700 specjalistów od zarządzania wielkimi zbiorami danych, korzystających na co dzień z zaawansowanych rozwiązań wspierających analitykę. Dodatkowo, Polska należy do tych krajów, w których promocja współpracy korporacji ze startu-upami jest jednym z priorytetów administracji publicznej. Realizując projekt Innovation Lab, Nielsen nawiązał już współpracę z PARP w ramach projektu Scale-Up.

– Dla Nielsena ciągłe poszukiwanie innowacji technologicznych oraz promocja innowacyjnego sposobu myślenia i działania jest naturalnym procesem. Rynek handlu detalicznego rozwija się w zawrotnym tempie – zawsze staramy się być w centrum tych zmian. Mamy wiele do zaoferowania start-upom działającym w Polsce i w Europie: od uproszczonych procedur implementacji wypracowanych wspólnie rozwiązań po ogromny zasięg, jaki mamy dzięki skali naszych operacji w Europie – mówi Jagoda Zabłocka, szefowa Nielsen Innovation Lab.

Pierwszy etap funkcjonowania Nielsen Innovation Lab rozpoczął się od nawiązania współpracy z akceleratorem FundingBox, który realizuje autorski, zaawansowany program akceleracyjny IMPACT_Poland. Właśnie rozpoczął się nowy nabór, którego partnerem jest Nielsen. Nabór potrwa do 14 listopada i jest otwarty dla wszystkich zespołów posiadających przynajmniej prototyp produktu lub usługi i które w trakcie trwania programu – we współpracy z partnerem – są w stanie dokonać jego implementacji. Zaaplikować do programu można za pomocą formularza na stronie www.impactpoland.pl

– Udział w IMPACT_Poland to dla startupów wyjątkowa okazja, aby w ramach sprawdzonej metodyki nawiązać współpracę z dużymi przedsiębiorstwami. Bardzo cieszymy się że do grona partnerów programu dołączył Nielsen, otwiera to nam możliwość wspólnego wspierania niezwykle obiecujących zespołów zajmujących się takimi zagadnieniami jak big data, machine learning czy UI/UX. Zapraszamy najlepszych – mówi Tomasz Mazuryk, partner w FundingBox Accelerator.