NK inkubuje pierwsze start-upy!

Dodane:

Adam Łopusiewicz Adam Łopusiewicz

Udostępnij:

Program inwestycyjny iNKubator umożliwia młodym przedsiębiorcom skorzystanie z doświadczenia Naszej Klasy sp z o.o. i znanych ekspertów z branży internetowej, a także otrzymanie wsparcia finansowego i organizacyjnego.

Program inwestycyjny iNKubator umożliwia młodym przedsiębiorcom skorzystanie z doświadczenia Naszej Klasy sp z o.o. i znanych ekspertów z branży internetowej, a także otrzymanie wsparcia finansowego i organizacyjnego. Z ponad dwustu zgłoszonych projektów, dwa przechodzą w fazę inkubacji pod opieką NK.

Dwa start-up’y, które podpisują umowę inwestycyjną z Naszą Klasą, w ramach rojektu iNKubator, to Rentalo oraz ZnajdźReklamę.pl. Faza inkubacji rozpoczyna się od ustalenia celów na najbliższe trzy miesiące. Po tym okresie podpisywane są, wspomniane już, umowy inwestycyjne, a na ich podstawie powstaną spółki z. o.o., w których współudziałowcem będzie Nasza Klasa. Start-up’y otrzymują pierwszą transzę pieniędzy na swoją działalność. Plan zakłada, że po trzech miesiącach podmioty będą mogły przedstawić swoje pierwsze nowe produkty.

– Mentorzy, z którymi mieliśmy okazję się spotkać dzielili się z nami swoją wiedzą i doświadczeniem, dzięki czemu mogliśmy dostosować nasz produkt do realiów rynku. Bezcenne są kontakty, które zdobyliśmy dzięki spotkaniom. Już teraz mamy odzew i zainteresowanie wielu firm zarówno z sektora MŚP, jak i tych zajmujących się reklamą zewnętrzną co tylko zwiększa nasz zapał do prac – mówi Paweł Romański ze ZnajdźReklamę.pl, zapytany o uchylenie rąbka tajemnicy na temat udziału w programie. – Za kilka dni oficjalnie ruszamy z inwestycją. Pierwsze trzy miesiące pracy nad projektem poświęcimy na: stworzenie platformy, nawiązanie kontaktów z partnerami oraz budowę bazy potencjalnych klientów. Jeśli więc wynajmujesz nośniki reklamowe, wejdź na naszą stronę i zostaw swój e-mail – dodaje Grzegorz Liputa.

– Współpraca z Inkubatorem nk.pl była i nadal jest dla mnie naprawdę ciekawym doświadczeniem. Przez cały okres udziału w programie otrzymaliśmy możliwość pracy i spotkań z doświadczonymi osobami z branży, dzięki którym zdobyliśmy nową wiedzę, nowe inspiracje i dopracowaliśmy nasz produkt od strony biznesowej. Najbliższy okres chcemy przeznaczyć na ciężką pracę nad naszym projektem. Naszym głównym celem jest udoskonalenie Rentalo.pl w zakresie bezpieczeństwa transakcji, szaty graficznej oraz ciekawych funkcjonalności. Równie ważnym aspektem jest dla nas promowanie w naszym kraju idei social lending. – podsumowuje Arkadiusz Brzęczek z Renatlo.pl.

Rentalo.pl to projekt stworzony z myślą o tym, by każdy z internautów mógł pożyczać swoje rzeczy innym osobom z najbliższej okolicy na określony czas i za określoną stawkę. Dzięki Rentalo.pl można rozwiązać problem chwilowego braku potrzebnej rzeczy, stąd w opisie serwisu można znaleźć zdanie „jeśli czegoś nie masz, to pożycz od innych”. Drugim projektem, który przeszedł do fazy inkubacji jest ZnajdźReklamę.pl, czyli platforma mająca na celu stworzenie aktualizowanej bazy danych nośników reklamowych w Polsce. Z portalem mogą współpracować firmy oferujące powierzchnie do wynajmu oraz inne związane z outdoorem. Użytkownicy serwisu będą mogli w prosty sposób samodzielnie zaplanować swoją zewnętrzną kampanię reklamową. Dzięki ZnajdźReklamę.pl, koszty kampanii powinny być mniejsze, a ich planowanie znacznie prostsze i szybsze.

źródło: informacja prasowa