Rozbudowane funkcje wyszukiwania, a także możliwość porównania cen produktów nie tylko w sklepach internetowych – polskich i zagranicznych, ale również w największych sieciach handlowych oraz w portalach ogłoszeniowych i aukcyjnych – to główne cechy wyszukiwarki zakupowej Notanio.pl, która rozwija funkcjonalności znane z tradycyjnych internetowych porównywarek.
Notanio.pl skupia oferty cenowe z wielu źródeł. O ile tradycyjne porównywarki ograniczają się do przeszukiwania polskich sklepów internetowych, Notanio agreguje dane nie tylko z tych sklepów, ale również z serwisów aukcyjnych takich jak Allegro czy eBay, platform ogłoszeniowych w rodzaju Gumtree, tradycyjnych sieci handlowych takich jak Media Markt czy Avans oraz największych zagranicznych e-sklepów w rodzaju Amazona.
Oferty wyświetlane w tradycyjnych porównywarkach są często nieaktualne. Witryny te nie dokonują selekcji stron, których oferty wyświetlają. Przez to nierzadko odsyłają do sklepów, w których cena jest atrakcyjna, ale jakość obsługi klienta pozostawia wiele do życzenia. W Notanio oprócz wyników z porównywarek pokazujemy także niezależnie oferty ze sprawdzonych sklepów internetowych, utrzymujemy też stały kontakt z dużymi sieciami handlowymi. Dzięki temu możemy zaoferować użytkownikom dostęp do zawsze aktualnych ofert, a jednocześnie przekierowywać do pewnych, sprawdzonych sklepów – tłumaczy twórca serwisu, Jakub Madej.
W wyszukiwarce zakupowej Notanio znajdziemy zaawansowane funkcje, które pozwalają na zwiększenie trafności wyników wyszukiwania. Dzięki specjalnym filtrom, użytkownik może m.in. uporządkować oferty od najtańszej do najdroższej, a także uzyskać podpowiedź, które oferty są najbardziej trafne. Możliwe jest też zawężenie wyświetlanych wyników do propozycji mieszczących się w określonym przedziale cenowym.
źródło: informacja prasowa