Nowa aplikacja mobilna GetResponse

Dodane:

Justyna Czyczuk Justyna Czyczuk

Udostępnij:

GetResponse, jako pierwszy dostawca usług email marketingowych na polskim rynku, uruchomił aplikacje mobilne serwisu na systemy iOS i Android. Umożliwiają one zarządzanie kampaniami email marketingowymi za pomocą smartfonów.

GetResponse, jako pierwszy dostawca usług email marketingowych na polskim rynku, uruchomił aplikacje mobilne serwisu na systemy iOS i Android. Umożliwiają one zarządzanie kampaniami email marketingowymi za pomocą smartfonów.

GetResponse jest pierwszym dostawcą usług email marketingowych na polskim rynku, który uruchomił aplikacje mobilne swojego serwisu. Są one dostępne na dwa najpopularniejsze systemy mobilne: iOS i Android. Dzięki nim każdy marketer może zarządzać poszczególnymi elementami prowadzonych kampanii email marketingowych z poziomu swojego smartfona.

Każdy użytkownik GetResponse może za pomocą aplikacji mobilnej serwisu realizować jego podstawową funkcję – tworzyć i wysyłać wiadomości tekstowe lub wysyłać gotowe wiadomości HTML. Poza tym, aplikacja mobilna umożliwia budowanie i zarządzanie bazą adresów subskrybentów. Użytkownicy mogą dodawać kontakty ręcznie lub importować je bezpośrednio ze skrzynki adresowej poczty email. Możliwe jest również obserwowanie przyrostu bazy subskrybentów w czasie rzeczywistym. Za pomocą aplikacji mobilnej GetResponse użytkownicy mogą również obserwować i analizować wyniki kampanii – otwarcia, kliknięcia, zwroty, itp.

Mobilność stała się codziennością wielu marketerów i przedsiębiorców. Jak wynika z naszego ostatniego raportu “E-mail w biegu”, 63,3% użytkowników smartfonów prowadzi za ich pomocą aktywną korespondencję emailową. Chcemy im zatem umożliwić zarządzanie kampaniami email marketingowymi również za pomocą smartfonów. A dzięki aplikacji mobilnej GetResponse będą mogli monitorować i prowadzić kampanie w dowolnym miejscu i czasie – mówi Szymon Grabowski, prezes Implix (GetResponse).