Firma twierdzi, że rozpocznie pilotaż produktów w następnym kwartale, a harmonogram komercjalizacji zostanie zrealizowany na początku przyszłego roku. – Problem dla operatorów skuterów polega na lepszym utrzymaniu skuterów przy niższych kosztach – powiedział prezes firmy Ninebot, Gao Lufeng.
Odstraszyć może koszt. Biorąc pod uwagę, że „inteligentna” hulajnoga byłaby znacznie droższa, bo kosztowałaby około 1400 dolarów – to kilkukrotnie więcej niż jego bardziej podstawowe jednostki. Ale oświadczenie dyrektora uwzględnia koszt ręcznego zbierania skuterów w celu ich naładowania. Oczywiście zarządzanie tymi dwoma różnymi czynnikami będzie nieco równoważące dla operatorów skuterów.
W czasach, gdy roboty dostawcze stały się tematem przewodnim w dyskusji o nowych technologiach, pojawia się również kwestia legalności chodnika dla pojazdu samobieżnego – nawet takiego zaprojektowanego do pokonywania stosunkowo krótkich odległości.
Firma nie przedstawiła zbyt wielu szczegółów, ale film, który pojawił się na YouTube, pokazuje flotę T60 w akcji. W krótkim filmie promocyjnym hulajnogi wydają się być półautonomiczne, a pracownik kontroluje je zdalnie za pomocą komputera stacjonarnego.