Nowa przestrzeń networkingowa. CaixaBank zaingurował The Circle

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

CaixaBank, lider finansowy na rynku iberyjskim, 22 lutego w ramach pierwszego w 2018 roku spotkania „The Circle” zaprezentował nową przestrzeń networkingową, gdzie przedstawiciele biznesu w Polsce będą rozmawiać o bieżących zagadnieniach społeczno-ekonomicznych.

Fot. materiały prasowe

Pierwsze spotkanie „The Circle” zostało zorganizowane z myślą o kobietach na kierowniczych stanowiskach w Polsce, w otwartej debacie wzięły udział: Aleksandra Gren – Członek Zarządu i Dyrektor Generalna na Polskę Fiserv Polska, Grażyna Piotrowska-Oliwa – CEO Virgin Mobile, Beata Pawłowska – CEO Oriflame Polska, Ewa Łabno-Falęcka – Dyrektor ds. Komunikacji i Spraw Zewnętrznych Mercedes-Benz Polska.

Bycie liderem wymaga ciągłego uczenia się i wiedzy, niekiedy nawet detalicznej, odnośnie twojej branży. Jeżeli nie masz pojęcia, jak wygląda twój produkt lub usługa, skąd możesz znać problemy firmy. Im więcej wiesz, tym więcej możesz osiągnąć. Nie budzisz się z myślą, że zostaniesz liderem. – w czasie debaty powiedziała Grażyna Piotrowska-Oliwa, CEO Virgin Mobile.

Z jednej strony naszym celem jest zintegrowanie społeczności międzynarodowej i wzmocnienie gospodarczych relacji polsko-hiszpańskich. Z drugiej, chcemy uczestniczyć w lokalnej debacie i wesprzeć biznes tu na miejscu – mówi Juan Jose Marin Gimenez, dyrektor CaixaBank w Polsce. Będzie to możliwe dzięki nowej przestrzeni networkingowej „The Circle” – dodaje.

„The Circle” to cykliczna inicjatywa banku, która ma za zadanie wsparcie lokalnego biznesu i wymianę doświadczeń przedstawicieli kadry kierowniczej z różnych krajów na najwyższych szczeblach. W Polsce, „The Circle” będzie promował analizę perspektyw gospodarczych między Polską a krajami półwyspu Iberyjskiego, a także wspierał debatę gospodarczą lokalnie. Kolejne spotkania w ramach „The Circle” będą dotyczyły bieżących tematów społeczno-gospodarczych w świecie biznesu i finansów.

O CaixaBank

Najważniejsze dane (Dane zamknięcia z dnia 31 grudnia 2017)

  • 15,7 mln klientów
  • 5 379 placówek
  • 9 403 bankomatów
  • 15,4 mln kart
  • 359 938 terminali POS w punktach handlowo-usługowych
  • 5,6 mln aktywnych klientów online (Otwarta Linia)
  • 4,3 mln klientów bankowości mobilnej
  • 3 miliony pobrań rocznie z oferty 61 dostępnych aplikacji

CaixaBank jest liderem bankowości detalicznej w Hiszpanii, z 26,7% udziałem wśród klientów indywidualnych, którzy wybrali go jako swój główny bank. Bank, którego prezesem jest Jordi Gual, a dyrektorem generalnym Gonzalo Gortázar obsługuje około 16 milionów klientów w Hiszpanii i Portugalii, oraz posiada 5379 oddziałów, co czyni go największą siecią handlową na Półwyspie Iberyjskim. Ponadto CaixaBank posiada 84,5% udziałów w portugalskim banku BPI i 9,92% austriackiego operatora Erste Bank.

CaixaBank oferuje usługi finansowe i specjalistyczne usługi dla przedsiębiorstw za pośrednictwem szerokiej gamy rozwiązań bankowości korporacyjnej, w tym gwarancji, kredytów bilateralnych i konsorcjalnych oraz bankowości transakcyjnej. Obecnie bank ma międzynarodową sieć składającą się z 26 oddziałów operacyjnych i przedstawicielstw w 18 krajach.

CaixaBank został uznany przez brytyjski magazyn „Euromoney” oraz nowojorski magazyn Global Finance za „Najlepszy bank w Hiszpanii 2017”. W 2018 r. Euromoney po raz czwarty z rzędu nazwał CaixaBank, „Najlepszym prywatnym bankiem w Hiszpanii”.

Według indeksu zrównoważonego rozwoju Dow Jones, jest również jednym ze światowych liderów zrównoważonego rozwoju i został uhonorowany przez Euromoney jako najlepszy bank, pod względem dla CSR w Europie Zachodniej.