Nowość w aplikacji IKO: DXC Technology i PKO BP przenoszą płatność za parkowanie na ekran samochodu

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Nowość w aplikacji IKO: DXC Technology i PKO BP przenoszą płatność za parkowanie na ekran samochodu

Udostępnij:

PKO Bank Polski we współpracy z partnerem technologicznym DXC Technology wprowadzają nową funkcję w aplikacji IKO, która umożliwia użytkownikom Android szybką i bezpieczną płatność za parking bezpośrednio z poziomu ekranu auta.

Uprościć i przyspieszyć

W ramach integracji IKO z Android Auto, użytkownicy zyskują nowe możliwości płatności za parkowanie na ekranie auta, w tym rozpoczęcie i zakończenie nowego parkowania czy przeglądanie ostatnich opłat. Z tej innowacyjnej opcji skorzystać mogą wszyscy posiadacze aktywnej aplikacji mobilnej PKO Banku Polskiego. Rozwiązanie ma na celu maksymalne uproszczenie i przyspieszenie procesu płatności.

Obecnie usługa dostępna jest dla użytkowników Android Auto od wersji Android 8.

Czytaj także: Giełda to dostęp do gotówki bez konieczności oddawania kontroli nad spółką – Krisztina Bende (PKO Bank Polski)

– Cieszymy się z zaufania, jakim od wielu lat darzy nas PKO Bank Polski oraz możliwości wykorzystania wiedzy i doświadczenia naszych inżynierów w pracy nad kolejnymi innowacyjnymi funkcjami IKO. Opcja uruchamiania opłat za parkowanie z poziomu interfejsu Android Auto bez konieczności uruchamiania aplikacji IKO to kolejny krok w kierunku zapewnienia kompleksowej obsługi klienta i jeszcze bardziej spersonalizowanych usług bankowych – komentuje Robert Taras, Account Delivery Leader, DXC Technology Polska.

Aplikacja IKO została uruchomiona w 2013 roku.

Czytaj także: