Uprościć i przyspieszyć
W ramach integracji IKO z Android Auto, użytkownicy zyskują nowe możliwości płatności za parkowanie na ekranie auta, w tym rozpoczęcie i zakończenie nowego parkowania czy przeglądanie ostatnich opłat. Z tej innowacyjnej opcji skorzystać mogą wszyscy posiadacze aktywnej aplikacji mobilnej PKO Banku Polskiego. Rozwiązanie ma na celu maksymalne uproszczenie i przyspieszenie procesu płatności.
Obecnie usługa dostępna jest dla użytkowników Android Auto od wersji Android 8.
Czytaj także: Giełda to dostęp do gotówki bez konieczności oddawania kontroli nad spółką – Krisztina Bende (PKO Bank Polski)
– Cieszymy się z zaufania, jakim od wielu lat darzy nas PKO Bank Polski oraz możliwości wykorzystania wiedzy i doświadczenia naszych inżynierów w pracy nad kolejnymi innowacyjnymi funkcjami IKO. Opcja uruchamiania opłat za parkowanie z poziomu interfejsu Android Auto bez konieczności uruchamiania aplikacji IKO to kolejny krok w kierunku zapewnienia kompleksowej obsługi klienta i jeszcze bardziej spersonalizowanych usług bankowych – komentuje Robert Taras, Account Delivery Leader, DXC Technology Polska.
Aplikacja IKO została uruchomiona w 2013 roku.
Czytaj także:
- Pakiet Innovation Booster: oferta PKO BP dla startupowych inkubatorów
- Android parkuje w aplikacji IKO: jeszcze więcej kierowców może w appce PKO BP płacić za parkowanie