W ramach współpracy subskrypcja Wolt+ zostanie udostępniona klientom operatora. Program zadebiutuje najpierw w Chorwacji, a w kolejnych miesiącach pojawi się także w Austrii, Czechach, na Węgrzech, w Macedonii Północnej, Polsce oraz na Słowacji.
To posunięcie wpisuje się w rosnący trend, w którym firmy telekomunikacyjne wychodzą poza tradycyjne usługi i oferują pakiety związane ze stylem życia, by zwiększyć zaangażowanie swoich klientów. Dla Wolta, który w 2022 roku połączył się z amerykańskim DoorDash, jest to kolejny krok w budowaniu zasięgu usługi subskrypcyjnej i wzmacnianiu pozycji na konkurencyjnym rynku dostaw w Europie.
– Wolt i Deutsche Telekom mają podobne podejście do stawiania klientów na pierwszym miejscu i otwartości na wypróbowywanie nowych pomysłów. Integrując Wolt+ dla klientów Deutsche Telekom w całej Europie, sprawiamy, że lokalny handel jest bardziej dostępny, przystępny cenowo i wygodny dla milionów ludzi – podkreślił Miki Kuusi, współzałożyciel i dyrektor generalny Wolta.
– Integrując Wolt z Magenta Moments, dostarczamy znaczące doświadczenia związane ze stylem życia na naszych europejskich rynkach. To kolejny krok w naszej ambicji, aby wyjść poza łączność i wzbogacić życie tych, którym służymy – zaznaczył Dominique Leroy, członek zarządu Deutsche Telekom odpowiedzialny za rynki europejskie.