Ateria Sp. z o.o., jedna z spółek GK DGA do której należy między innymi największa specjalistyczna księgarnia z audiobookami na CD dostępna pod adresem www.audiobook.pl oraz portal www.fastdeal.pl, uruchomiła kolejny projekt- platformę z audiobookami www.audeo.pl.
Audeo.pl jest nowoczesną platformą oferującą bogaty wybór audiobooków w postaci plików do pobrania i odsłuchania. W ofercie znajduje się ponad 2500 pozycji. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom technologicznym, książek można słuchać korzystając zarówno z komputera stacjonarnego, laptopa, odtwarzacza mp3 czy smartfona z systemem Android oraz iPhona i iPada.
– Audeo.pl jest naturalnym rozwinięciem już 7 letniej współpracy z wszystkimi najważniejszymi wydawcami audiobooków w Polsce. Dotychczas nasza księgarnia audiobook.pl była liderem w sprzedaży audiobooków na płytach CD. 80% asortymentu jest tu dostępne od ręki w naszym centrum logistycznym. Teraz dokładamy do tego pliki- dając klientowi wybór- książka w pliku na smartfonie lub płyta CD.
Audeo.pl to nasze inne spojrzenie na audiobooki- zrywamy z tradycyjnym, powszechnym i… staroświeckim modelem prezentowania i sprzedaży audiobooków. Audeo.pl to platforma dostępna przez www, ale i co ważniejsze przez aplikację mobilną. Za pomocą 2 „tapnięć” dostaniecie się do kluczowych funkcjonalności systemu. Nie ukrywamy oferty za podaniem e-maila czy założeniem konta. Postawiliśmy na prostotę i łatwość obsługi. Nasza aplikacja została zaprojektowana tak, aby koncentrować się na słuchaniu audiobooka, a nie na niepotrzebnie skomplikowanej obsłudze. Prościej się nie da. Stworzyliśmy wirtualną półkę, łatwą w użyciu, którą będziemy wraz z naszymi klientami obsadzać książkami. Już dziś, śledząc nasze akcje marketingowe możecie otrzymać 4 legalne, pełnowartościowe i darmowe audiobooki. A cztery książki to już mała półka, własna półka – powiedział Łukasz Czajka, Prezes Zarządu Ateria.
Rosnąca popularność nowoczesnych telefonów ułatwiających zarządzanie elektroniczną półką jak i świadomość klientów samego audiobooka jako produktu cyfrowego (nie jako kontry do książki papierowej, ale jako jej uzupełnienie) pozwala patrzeć na projekt z dużą dozą optymizmu.
– Biznesowo dla nas jest to projekt bardzo ważny – zaangażowaliśmy znaczące zasoby, koncentrujemy się na budowaniu zasięgu, poszerzamy nieustannie ofertę. Szykujemy się do akwizycji- w strategii Aterii Sp z o.o. cyfrowe produkty są istotnym elementem budowania portfolia produktów Spółki. A co do samego projektu – 7 letnie doświadczenie na rynku audiobooków, współpraca z wszystkimi wydawcami oraz portalem zakupów grupowych fastdeal.pl pozwala nam przygotowywać promocję i rabaty dotąd nie spotykane na rynku – twierdzi Łukasz Czajka.
źródło: informacja prasowa