AI parkuje w salonach samochodowych
Nowo otrzymane finansowanie w wysokości 32 milionów dolarów, ma zostać przeznaczone na automatyzację kluczowych aspektów obsługi klienta, poprawę komunikacji oraz wsparcie kluczowych zadań w salonach samochodowych, a w tym zarządzanie serwisem, przypomnienia dla klientów, czy negocjacje handlowe dotyczące wymiany pojazdów.
Integracja z systemami DMS (ang. Dealer Management Systems) pozwala na automatyczne synchronizowanie danych, przy jednoczesnej minimalizacji błędów związanych z wprowadzaniem ręcznym. Zespół Numa rozwija także narzędzia do poprawy komunikacji na linii klient-salon, pozwalając sprzedawcom na lepsze zarządzanie relacjami z klientami.
Pomoc dla dealerów
Numa wykorzystuje sztuczną inteligencję do automatyzacji zadań, takich jak „ratowanie” nieodebranych połączeń i rezerwowanie terminów usług. Na przykład, jeśli klient dzwoni do dealera, ale natychmiast się rozłącza, Numa może wysłać wiadomość tekstową lub automatycznie wykonać połączenie przypominające. Platforma może również przekazywać klientom aktualizacje statusu bieżących usług i ułatwiać wymianę poprzez gromadzenie wszelkich niezbędnych informacji z wyprzedzeniem.
– Wielu dealerów nadal polega na starszych systemach, które są nieefektywne i brakuje im integracji z nowoczesnymi platformami opartymi na sztucznej inteligencji. Dzisiejsi konsumenci oczekują szybkich i płynnych interakcji na wszystkich platformach. Dealerzy mają trudności ze spełnieniem tych oczekiwań, zwłaszcza w obszarach takich jak komunikacja w czasie rzeczywistym, aktualizacje usług i spersonalizowane doświadczenia, które sztuczna inteligencja może pomóc rozwiązać – komentuje Tasso Roumeliotis, CEO Numa.