„O biznesie w internecie” – nowa pozycja na półce każdego internetowego startupu

Dodane:

MamStartup logo Mam Startup

Udostępnij:

Jak budować startup? Jak dużych nakładów wymaga prowadzenie biznesu online? Czy promocja może odbywać się tylko w internecie? Czy zasada „klient ma zawszę rację” obowiązuje w każdym przypadku? Co to jest znak towarowy i w jaki sposób go zarejestrować?

Jak budować startup? Jak dużych nakładów wymaga prowadzenie biznesu online? Czy promocja może odbywać się tylko w internecie? Czy zasada „klient ma zawszę rację” obowiązuje w każdym przypadku? Co to jest znak towarowy i w jaki sposób go zarejestrować? Gdy podejmujemy decyzję o założeniu własnej firmy online, w głowie pojawiają się od razu tysiące pytań. Gdy rozwijamy już istniejący projekt – przybywa ich jeszcze więcej. Zresztą kto pyta, nie błądzi. Ważne tylko, by znaleźć dobre odpowiedzi.

Dziś ukazała się na rynku publikacja wydawnictwa Onepress (Helion) pod patronatem merytorycznym PayLane – „O biznesie w internecie. Wszystko, co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać.” Została napisana w formie pytań i odpowiedzi poruszających popularne kwestie dotyczące biznesu w sieci. Wśród nich znalazły się: zakładanie startupu, prowadzenie e-biznesu, promocja, sprzedaż i obsługa klienta, a także płatności elektroniczne, bezpieczeństwo, urządzenia mobilne oraz kwestie prawne.

Co wyróżnia tę książkę spośród innych pozycji?

Książki biznesowe zazwyczaj pisane są przez jednego autora, eksperta w swojej dziedzinie. W przypadku „O biznesie w internecie” sytuacja wygląda nieco inaczej. Wśród autorów znaleźli się prawnik, grafik, marketingowiec, frontendowiec, biznesmen i programista. Każdy z nich podzielił się wiedzą ze swojego obszaru działań internetowych. Dzięki temu książka jest kompendium wiedzy dla właścicieli i pracowników nowych oraz rozwijających się firm internetowych.

Skąd pomysł na książkę?

Autorzy już od dłuższego czasu pracują nad własnym projektem online, obecnym na rynku polskim, jak i zagranicznym. Ale poza rozwijaniem go, prowadzą także działania edukacyjne: na blogach, w mediach internetowych i tradycyjnych, na konferencjach. Bywają także mentorami na startupowych spotkaniach (jak Startup Weekend Trójmiasto, Startup Contest czy Inwestornia). Podczas rozmów spotykają się wielokrotnie z pytaniami na temat zakładania biznesu internetowego, rozwijania go za granicą, wprowadzania nowych rozwiązań biznesowych. W końcu postanowili zebrać najczęstsze pytania i wydać je właśnie w postaci książki. Jest to więc wiedza pochodząca od praktyków.

„O biznesie w internecie” można już zamawiać na stronie: http://obiznesiewinternecie.pl

źródło: informacja prasowa