Design aplikacji mobilnych, kampanii marketingowych, czy projektowanie butów w sieci – o tym i nie tylko będzie mowa już 25 lutego na KielceCom Design. Po raz pierwszy w tym roku odbędzie się spotkanie pt. KielceCom. Tematem przewodnim będzie szerokie podejście do designu, dzięki czemu każdy powinien znaleźć coś dla siebie.
Jako pierwszy wystąpi Michał Gałubiński z Thoke design, który opowie o tym, czy da się przygotować dobry design. Czyli jak podejść do projektowania dla klientów, aby wycisnąć maksimum wiedzy i umiejętności a jednocześnie zadowolić klienta”.
Tuż po nim zobaczymy Michała Koseckiego dyrektora kreatywnego PlaceChallenge. W swojej prezentacji będzie starał się odpowiedzieć na pytanie: „Kafelki to i ja umiem narysować” – czy graficy stali się zbędni? – wystąpienie przygotowane specjalnie z myślą o zainteresowanych Windows 8. Później na scenę zaprosimy Aleksandrę Jarośkiewicz, pomysłodawczynię i współtwórcę Fun in Design, portalu na którym każdy może zaprojektować swoje wymarzone buty. Przedstawi na czym polega „Przeniesienie procesu kreacji z producenta na klienta”.
Na koniec wystąpi Mateusz Tokarski, współzałożyciel i dyrektor kreatywny agencji email marketingowej Sendingo z Grupy Divante. Nadzoruje powstawanie kampanii dla kluczowych klientów i opowie nam jak wygląda proces projektowy konwertującego mailingu.
Organizatorem wydarzenia jest firma Com Creation, a partnerem organizacyjnym Kino Fenomen.
Zainteresowane osoby zapraszamy 25 lutego do Kino Fenomen ul. ks. Piotra Ściegiennego 4 w Kielcach. Rejestracja na wydarzenie na stronie www.kielcecom.pl. Udział jest bezpłatny.
MamStartup jest patronem wydarzenia
źródło: informacja prasowa