O internecie i e-biznesie w realu – ShopCamp po raz pierwszy w Zielonej Górze

Dodane:

MamStartup logo Mam Startup

Udostępnij:

Jeżeli myślisz, że o e-biznesie można wszystkiego dowiedzieć się z sieci, jesteś w dużym błędzie. Z tego założenia wyszli organizatorzy ShopCampu – jedynej w swoim rodzaju konferencji dla osób prowadzących własny e-biznes, która już 13. kwietnia po raz pierwszy w historii zawita do Zielonej Góry.

Jeżeli myślisz, że o e-biznesie można wszystkiego dowiedzieć się z sieci, jesteś w dużym błędzie. Z tego założenia wyszli organizatorzy ShopCampu – jedynej w swoim rodzaju konferencji dla osób prowadzących własny e-biznes, która już 13. kwietnia po raz pierwszy w historii zawita do Zielonej Góry.

ShopCampy odbywają się w całej Polsce, a osoby zainteresowane biznesem w sieci spotykają się na nich już od trzech lat. Spotkania są otwarte dla wszystkich tych, którzy chcą wiedzieć zdecydowanie więcej ponad to, co można przeczytać na biznesowych blogach.

Spotkania znane są głównie z niekonwencjonalnego mówienia o e-commerce i mają niewiele wspólnego ze “sztywnymi” biznesowymi konferencjami. ShopCamp przyciąga najlepszych ekspertów branży, którzy dzielą się praktyczną wiedzą z tymi którzy rozpoczęli lub rozpoczynają swoją przygodę z e-handlem. Tutaj praktycy spotykają się z praktykami, każdy może zostać prelegentem, nie ma teoretyzowania, jest za to mnóstwo inspiracji i praktycznej wiedzy na temat tego jak wykorzystać dostępne narzędzia do tego, aby pokierować swoim biznesem w dobrą stronę. Integralną częścią każdego ShopCampu jest też część nieformalna, podczas której można porozmawiać na dowolny temat przy pizzy i piwie.

Pierwsze spotkanie w tym roku pod hasłem “Męskie hobby” odbyło się w poznańskim Starym Browarze, na którym uczestnicy mieli okazję posłuchać m.in. Łukasza Więcka, znanego w całej Polsce blogera z Zielonej Góry, autora Majsterkowo.pl.

ShopCamp odbędzie 13. kwietnia w Krzywym Kominie (ul. Fabryczna 13, Zielona Góra). Udział jest bezpłatny, wystarczy się zarejestrować. Wszystkie informacje na temat wydarzenia są dostępne na stronie http://shopcamp.pl/, a oficjalna agenda wystąpień zostanie opublikowana 5. kwietnia.

Dzień przed ShopCampem (12 kwietnia) można wziąć udział w zamkniętych “Warsztatach ShopCamp”, które w obecnej edycji są współtworzone i prowadzone przez ekspertów z Divante. Tematyka Warsztatów obejmie zakresy takie jak: Konwersja, eMail Marketing, Marketing Automation, eMarketing. Więcej informacji http://shopcamp.pl/warsztaty

MamStartup objął patronatem medialnym to wydarzenie.

źródło: informacja prasowa