Od stycznia podpisaliśmy ponad 2 tys. umów. Podsumowanie roku Pyszne.pl

Dodane:

MamStartup logo Mam Startup

Udostępnij:

W 2016 skoncentrowaliśmy się na poszerzaniu bazy restauracji i wzmacnianiu współpracy z dotychczasowymi partnerami. Od stycznia podpisaliśmy ponad 2 tys. nowych umów. Postawiliśmy też na rozwój współpracy z obecnymi partnerami. Rozbudowaliśmy ofertę produktów i usług dostępnych dla partnerów.

Czytasz właśnie część podsumowania polskich startupów. Zobacz, co w 2016 roku osiągnęły polskie spółki technologiczne. Więcej na ten temat przeczytasz tutaj.

Na zdjęciu: Arkadiusz Krupicz, Piotr Czajkowski – założyciele, dyrektorzy zarządzający Pyszne.pl

Liczba klientów serwisu rośnie co roku, w czym duża jest zasługa naszych silnych działań marketingowych. W 2016 wdrożyliśmy nową, zintegrowaną kampanię reklamową pod hasłem „Czas na… Pyszne.pl”, która objęła telewizję, outdoor, digital oraz media społecznościowe. Zanotowaliśmy w minionym roku, że coraz więcej użytkowników przenosi się z komputera na aplikacje mobilne.

Ważnym przełomem w roku 2016 było podjęcie decyzji o wprowadzeniu nowych rozwiązań w obszarze dostawy jedzenia. We wrześniu rozpoczęliśmy prace nad pomysłem, a już na początku listopada 2016 kurier Pyszne.pl dostarczył pierwsze zamówienie. A restauracje płacą nam tylko za zrealizowane zamówienia. Współpracujemy w ten sposób z ponad 20 popularnymi warszawskimi lokalami, które do tej pory nie oferowały własnej dostawy (np. z lubianą wegańską burgerownią Krowarzywa).

Ze względów praktycznych spośród różnych środków transportu zdecydowaliśmy się na przyjazne środowisku rowery ze wspomaganiem elektrycznym. E-bikes są też chyba najlepiej dopasowane do wyjątkowego klimatu modnych restauracji. Dzięki uruchomieniu własnej dostawy nie jesteśmy w nawiązywaniu nowych partnerstw ograniczeni tym, czy dane restauracje oferują swój dowóz. Jeżeli informacje od naszych klientów pokażą, że chcieliby z nich zamawiać, to jesteśmy w stanie spełnić te życzenia.

Co się nie do końca udało? Oczekiwaliśmy np. szybszego tempa rozwoju bazy kurierów rowerowych. Napotkaliśmy jednak na trudności ze znalezieniem odpowiednich pracowników. Oferta dostaw skierowana jest do wysokiej jakości lokali i dlatego mamy określone wymagania, którym nie każdy aplikujący jest w stanie sprostać. Na szczęście udało się znaleźć sposoby na przekroczenie problemów i obecnie z powodzeniem kontynuujemy rozbudowywanie przedsięwzięcia.

Na rynku zamówień jedzenia online obowiązuje zasada „winner takes all”. W 2016 roku umocniliśmy swoją pozycję jako niekwestionowanego lidera w Polsce i nie zamierzamy oddać pola.

Autorzy tekstu: Arkadiusz Krupicz, Piotr Czajkowski – założyciele, dyrektorzy zarządzający Pyszne.pl.