Piotr i Paweł prezentuje swoje oferty promocyjne w aplikacji Listonic – wygodna lista zakupów. Promocje dopasowują się do listy zakupów tworzonych w telefonie.
Dzięki obecności w Listonic, oferty promocyjne sieci Piotr i Paweł docierają do konsumentów nowym kanałem. Promocje z gazetek pokazują się bezpośrednio przy produktach na liście zakupów. W praktyce wygląda to tak, że aplikacja wyszukuje i dopasowuje promocje z gazetek tylko do produktów, które użytkownik zamierza kupić. Ponadto w Listonic można przeglądać pełną aktualną gazetkę sklepu Piotr i Paweł.
Gazetka promocyjna w wygodnej formie dostępna jest także na stronie internetowej Listonic.com.
Z aplikacji Listonic korzysta już ponad 200 tysięcy osób, głównie młodych, dobrze zarabiających i wykształconych mieszkańców dużych miast. Dzięki współpracy z Listonic, najlepsze promocje Piotra i Pawła mają możliwość dotarcia do nowych odbiorców, którzy na ogół nie przeglądają gazetek. Oferta promocyjna prezentowana jest w przystępnej formie, dopasowanej do mobilnego kanału komunikacji oraz wymagań grupy docelowej.
Użytkownicy Listonic oprócz ofert z gazetki Piotr i Paweł mogą przeglądać promocje ze sklepów Real, Carefour oraz Delikatesy Alma.
Film przedstawiający działanie opisywanego mechanizmu
źródło: informacja prasowa