#OHO: Bartek odkrywa research, Kamil reklamy, a Lech tajniki sukcesu. Wszystko za darmo

Dodane:

MamStartup logo Mam Startup

#OHO: Bartek odkrywa research, Kamil reklamy, a Lech tajniki sukcesu. Wszystko za darmo

Udostępnij:

Ostatnie wakacyjne OHO może być dla Was początkiem czegoś nowego. Albo przynajmniej – dobrym początkiem piątku.

Efektywność to podstawa

Głupio teraz, nie? Lata robienia researchu do kampanii, budowania relacji, zrozumienia potrzeby klienta. Teraz wystarczy zrobić zdjęcie i poprosić maszynę o pretekst do zrobienia interesu.

Czekamy na dalsze rewolucyjne patenty. Może skanowanie nekrologów w poszukiwaniu świeżych wdów i wdowców jako idealnego targetu dla firm pożyczkowych? Możliwości są nieograniczone!

Nawet giganci zaczynali skromnie…

…ale z wizją! Kamil Stanuch prezentuje reklamę Google z 1999 roku – było zwięźle, krótko i na temat.

Patrzcie, gdzie Google jest dzisiaj! Google to imperium, a czysty interfejs przeglądarki… no przeszedł pewną ewolucję. Ale to nieistotne! Ważny jest duch walki!

Wniosek? Nigdy się nie poddawaj – nawet jeśli to, czego nie chcesz, ostatecznie i tak do Ciebie przyjdzie. To taka ironia losu w stylu Doliny Krzemowej!

Książka w dobrej cenie!

Lech Kaniuk to prawdziwy anioł, który zstąpił na Linkedin, żeby wybawić nas z piekielnych czeluści fundraisingu. I to za darmo (no prawie, bo za symboliczną opłatę w postaci napędzania algorytmu).