Efektywność to podstawa
Głupio teraz, nie? Lata robienia researchu do kampanii, budowania relacji, zrozumienia potrzeby klienta. Teraz wystarczy zrobić zdjęcie i poprosić maszynę o pretekst do zrobienia interesu.
Czekamy na dalsze rewolucyjne patenty. Może skanowanie nekrologów w poszukiwaniu świeżych wdów i wdowców jako idealnego targetu dla firm pożyczkowych? Możliwości są nieograniczone!
Nawet giganci zaczynali skromnie…
…ale z wizją! Kamil Stanuch prezentuje reklamę Google z 1999 roku – było zwięźle, krótko i na temat.
Patrzcie, gdzie Google jest dzisiaj! Google to imperium, a czysty interfejs przeglądarki… no przeszedł pewną ewolucję. Ale to nieistotne! Ważny jest duch walki!
Wniosek? Nigdy się nie poddawaj – nawet jeśli to, czego nie chcesz, ostatecznie i tak do Ciebie przyjdzie. To taka ironia losu w stylu Doliny Krzemowej!
Książka w dobrej cenie!
Lech Kaniuk to prawdziwy anioł, który zstąpił na Linkedin, żeby wybawić nas z piekielnych czeluści fundraisingu. I to za darmo (no prawie, bo za symboliczną opłatę w postaci napędzania algorytmu).