– Każdy dzień przybliża nas do realizacji naszych zamierzeń. Grono inwestorów – ambasadorów Tenczyńskiej Okovity sukcesywnie rośnie, a my śmiało możemy planować działania, które przedstawiliśmy w ofercie kampanii. W naszym TapRoomiebędzie można skosztować naszych piw oraz okowity, ale chcemy też, by stał się unikatowym na mapie regionu miejscem spotkań pasjonatów rzemieślniczych alkoholi – powiedział Janusz Palikot.
Pomieszczenie w Browarze Tenczynek, które ma zostać wyremontowane i wyposażone ze środków z kampanii crowdfundingowej, ma powierzchnię 200 mkw. Znajdzie się tam alembik do destylacji okowity oraz przestronny taproom o powierzchni 120 mkw.z barem, stolikami dla gości oraz miejscem do prezentacji trunków z portfolio Browaru.
W listopadzie podpisany został list intencyjny z polskim przedstawicielstwem marki Dictador. To producent rumu, ginu i cygar. Ma siedzibę w Kolumbii i jest sprzedawany na 60 rynkach, wyłącznie w obiektach premium, np.: Waldorf Astoria, Harrod’s czy Hotel Ritz.
– W ramach współpracy Tenczynek udostępni Dictadorowi miejsce na leżakowanie rumu sprowadzanego z Kolumbii. Z kolei my będziemy korzystać ze świeżych beczek po najlepszych rumach świata, które normalnie nie są dostępne ze względu na swoją wysoką wartość. Z Dictadorem będziemy komponować unikalne, nowe smaki, bogate w egzotyczne nuty z domieszką kolumbijskiej tradycji gorzelnianej – dodaje prezes Tenczyńskiej Okovity.