Onet i KupBilet będą razem sprzedawać bilety. Serwisy nawiązały współpracę

Dodane: 19.07.2016

Adam Sawicki

Udostępnij:

Do tej pory platforma KupBilet sprzedała prawie 30 milionów wejściówek na różnego rodzaju wydarzenia. Wkrótce ten wynik może się zwiększyć, bo firma rozpoczęła współpracę z Onetem. Serwis informacyjny pomoże w dystrybucji biletów.

Skorzystają organizatorzy imprez i ich goście

Według Kariny Hertel, dyrektor zarządzającej segmentem Lifestyle & Kultura w Grupie Onet-RAS, na współpracy Onetu i KupBilet skorzystają nie tylko organizatorzy eventów, ale także internauci. Obok artykułów informacyjnych znajdą na stronie serwisu również opisy imprez sportowych, kulturalnych i biznesowych. Do tego będą mogli kupić za pośrednictwem witryny bilety na właśnie te wydarzenia.

– Według analiz i przygotowanej oferty liczymy na dotarcie do wszystkich rodzajów wydarzeń, koncertów, festiwali, imprez sportowych jak i szkoleń oraz innych „biletowanych” eventów w Polsce – dodaje Marcin Krysiński, prezes KupBilet, czytamy w informacji prasowej. Jego zdaniem brakowało do tej pory na naszym podwórku mocnego sojuszu firm, które wspólnie dystrybuowałyby bilety.

Sprzedają w sieci i stacjonarnych punktach

Wskazuje również, że dzięki połączeniu sił KupBilet z Onetem, łatwiej będzie organizatorom wydarzeń promować imprezy, zaś internautom docierać do informacji o nich. Wszystko to ma zwiększyć sprzedaż wejściówek. Do tej pory użytkownicy platformy nabyli za jej pośrednictwem blisko 30 milionów biletów na ponad 22 tysiące eventów.

icon-112px-padlock Created with Sketch.

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem