PKN ORLEN przejmie 144 stacje paliw na Węgrzech oraz 41 stacji na Słowacji, co przybliży koncern do realizacji założeń strategicznych zakładających wzrost udziału stacji zagranicznych w sieci ORLEN. Dziś stacje zagraniczne stanowią 37% całej sieci, a ambicją koncernu jest osiągnięcie tego wskaźnika na poziomie ponad 45% w 2030 roku. Po finalizacji transakcji PKN ORLEN uzyska ponad 7% udział na rynku węgierskim i będzie czwartym koncernem na tym rynku pod względem ilości stacji. Również na Słowacji sieć ORLEN wzrośnie do ponad 60 obiektów.
W ramach transakcji na rynku węgierskim wszystkie przejmowane stacje zostaną niezwłocznie poddane rebrandingowi, a dotychczasowe marki Lukoil i MOL zastąpi marka ORLEN. Pozwoli to kierowcom tankować na stacjach ORLEN w sześciu krajach europejskich. Kluczowym elementem procesu będzie troska o utrzymanie najwyższych standardów Grupy ORLEN w całej sieci. Dotyczy to zarówno usług, towarów i paliw oferowanych na stacjach paliw, jak również stale podnoszonych, szeroko pojętych standardów obsługi klientów.