Nsflow dla przemysłu
Nasz startup istnieje od 2018 roku. Platforma Nsflow skierowana jest przede wszystkim do firm przemysłowych. Oferuje rozwiązania usprawniające szkolenia, prace serwisowe, przepływ wiedzy i zdalne wsparcie ekspertów – z wykorzystaniem technologii rozszerzonej rzeczywistości. Naszymi klientami są głównie firmy polskie, ale w 2022 roku planujemy nasilone działania związane z ekspansją zagraniczną. W szczególności interesuje nas obszar DACH oraz kraje skandynawskie.

300-krotny wzrost przychodów
Rok 2021 okazał się dla nas przełomowy. W porównaniu z 2020 rokiem odnotowaliśmy ponad 300-krotny wzrost przychodów. Na pewno, przynajmniej częściowo, przyczyniła się do tego przedłużająca się pandemia i rosnące zainteresowanie rozwiązaniami umożliwiającymi pracę zdalną i ułatwiającymi wywiązywanie się z zadań realizowanych dla kontrahentów – także w obliczu nakładanych obostrzeń.
Największą popularnością cieszyły się takie funkcjonalności Nsflow, jak zdalne wsparcie ekspertów (zamiast ich fizycznej obecności w fabryce), szkolenia – także te z maszynami – z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości, odbywające się przy minimalnym zaangażowaniu instruktorów czy systemy wspierające prace serwisowe i naprawcze.
Z platformy korzysta m.in. Toyota
W 2021 roku pozyskaliśmy trzech nowych, dużych klientów. Najpopularniejsza marka samochodowa w Polsce, Toyota (Toyota Motor Manufacturing Poland), szkoli z użyciem Nsflow operatorów wózków widłowych. To pionierskie w skali kraju rozwiązanie – system nie tylko pokazuje sposób wykonywania zadań, ale także weryfikuje ich poprawność.

Grupa Azoty, jeden z liderów branży nawozowo-chemicznej w Europie, korzysta z naszej platformy do przeprowadzania szkoleń BHP. Natomiast jedna z największych firm budowlanych w Polsce, Warbud, stosuje ją do szkolenia pracowników w wielu różnych obszarach.
Okazało się również, że Nsflow może mieć zastosowanie nie tylko przemysłowe. Dla Ace Academy, największego dostawcy szkoleń krupierów kasynowych w Wielkiej Brytanii, nasz zespół zbudował wersję demonstracyjną szkoleń krupierskich, wykorzystującą interaktywne hologramy 3D oraz wizualizację zakładów na prawdziwym stole do gry.

Udział w misjach gospodarczych
W 2021 roku wzięliśmy udział w misji gospodarczej na targi Sindex Bern w Szwajcarii. Prezentowaliśmy również platformę na EXPO w Dubaju, jako jeden z produktów firmy NeuroSYS. Obie inicjatywy zostały sfinansowane w ramach projektu „Going Global – Dolnośląska Dyplomacja Gospodarcza”. W 2021 roku przeszliśmy przez program akceleracyjny KPT ScaleUP dla młodych firm z obszaru Przemysłu 4.0, IIoT, AI i AR.
Szykując się na ekspansję zagraniczną, zdecydowaliśmy się także na całkowity rebranding – Nsflow zyskał nowe logo, kolorystykę, stronę internetową, a nasza aplikacja webowa, mobilna i na urządzenia AR – nowy interfejs.
–
Autorzy: Marta Dunajko, content marketing manager NeuroSYS i Piotr Ziemba, head of development Nsflow