Osiągnęliśmy ponad 300-krotny wzrost przychodów. Podsumowanie roku Nsflow

Dodane:

Marta Dunajko Piotr Ziemba Marta Dunajko Piotr Ziemba

Osiągnęliśmy ponad 300-krotny wzrost przychodów. Podsumowanie roku Nsflow

Udostępnij:

2021 rok okazał się dla nas przełomowy. Osiągnęliśmy rekordowy, ponad 300-krotny wzrost przychodów w porównaniu do roku poprzedniego oraz pozyskaliśmy trzech dużych klientów: Grupę Azoty, Warbud oraz Toyotę. Nasz platforma przeszła także całkowity rebranding.

Czytasz właśnie artykuł z cyklu, w którym polskie startupy, firmy technologiczne i fundusze venture capital podsumowują 2021 rok.

Nsflow dla przemysłu

Nasz startup istnieje od 2018 roku. Platforma Nsflow skierowana jest przede wszystkim do firm przemysłowych. Oferuje rozwiązania usprawniające szkolenia, prace serwisowe, przepływ wiedzy i zdalne wsparcie ekspertów – z wykorzystaniem technologii rozszerzonej rzeczywistości. Naszymi klientami są głównie firmy polskie, ale w 2022 roku planujemy nasilone działania związane z ekspansją zagraniczną. W szczególności interesuje nas obszar DACH oraz kraje skandynawskie.

300-krotny wzrost przychodów

Rok 2021 okazał się dla nas przełomowy. W porównaniu z 2020 rokiem odnotowaliśmy ponad 300-krotny wzrost przychodów. Na pewno, przynajmniej częściowo, przyczyniła się do tego przedłużająca się pandemia i rosnące zainteresowanie rozwiązaniami umożliwiającymi pracę zdalną i ułatwiającymi wywiązywanie się z zadań realizowanych dla kontrahentów – także w obliczu nakładanych obostrzeń.

Największą popularnością cieszyły się takie funkcjonalności Nsflow, jak zdalne wsparcie ekspertów (zamiast ich fizycznej obecności w fabryce), szkolenia – także te z maszynami – z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości, odbywające się przy minimalnym zaangażowaniu instruktorów czy systemy wspierające prace serwisowe i naprawcze.

Z platformy korzysta m.in. Toyota

W 2021 roku pozyskaliśmy trzech nowych, dużych klientów. Najpopularniejsza marka samochodowa w Polsce, Toyota (Toyota Motor Manufacturing Poland), szkoli z użyciem Nsflow operatorów wózków widłowych. To pionierskie w skali kraju rozwiązanie – system nie tylko pokazuje sposób wykonywania zadań, ale także weryfikuje ich poprawność.

Grupa Azoty, ​​jeden z liderów branży nawozowo-chemicznej w Europie, korzysta z naszej platformy do przeprowadzania szkoleń BHP. Natomiast jedna z największych firm budowlanych w Polsce, Warbud, stosuje ją do szkolenia pracowników w wielu różnych obszarach.

Okazało się również, że Nsflow może mieć zastosowanie nie tylko przemysłowe. Dla Ace Academy, największego dostawcy szkoleń krupierów kasynowych w Wielkiej Brytanii, nasz zespół zbudował wersję demonstracyjną szkoleń krupierskich, wykorzystującą interaktywne hologramy 3D oraz wizualizację zakładów na prawdziwym stole do gry.

Udział w misjach gospodarczych

W 2021 roku wzięliśmy udział w misji gospodarczej na targi Sindex Bern w Szwajcarii. Prezentowaliśmy również platformę na EXPO w Dubaju, jako jeden z produktów firmy NeuroSYS. Obie inicjatywy zostały sfinansowane w ramach projektu „Going Global – Dolnośląska Dyplomacja Gospodarcza”. W 2021 roku przeszliśmy przez program akceleracyjny KPT ScaleUP dla młodych firm z obszaru Przemysłu 4.0, IIoT, AI i AR.

Szykując się na ekspansję zagraniczną, zdecydowaliśmy się także na całkowity rebranding – Nsflow zyskał nowe logo, kolorystykę, stronę internetową, a nasza aplikacja webowa, mobilna i na urządzenia AR – nowy interfejs.

Autorzy: Marta Dunajko, content marketing manager NeuroSYS i Piotr Ziemba, head of development Nsflow