W sieci co chwilę pojawiają się portale oparte na nowatorskich pomysłach. Jednym z nich jest serwis oferujący wspólne przejazdy. Produkt kierowany jest do kilku grup użytkowników, których zainteresują korzyści jakie daje wspólne podróżowanie, a są to oszczędność, znajomości, wygoda i bezpieczeństwo.
Z tego względu ofertą serwisu zainteresują się zarówno studenci, osoby dojeżdżające codziennie do pracy, czy nawet wakacyjni podróżnicy. Choć sama idea takiego serwisu, nie jest nowa, to sposób w jaki prezentowane są treści na jednym z nich powoduje, że zdecydowanie odbiega od reszty. Mowa o portalu otodojazd.pl, którego twórcy nie tylko dbają o niezawodność serwisu, ale także cała jego zawartość przedstawiana jest w sposób interesujący. Ostatnio na łamach portalu pojawiła się między innymi pomysłowa, wesoła i świeża infografika, która rzuca nowe światło na sposób prezentowania contentu. Zapewne większość użytkowników różnego rodzaju usług sieciowych zgodzi się, że dzisiaj sam pomysł na nowy portal, jego użyteczność, a nawet przyjazny użytkownikowi interfejs, są zaledwie podstawą na której można budować sukces internetowego przedsięwzięcia. Wygląda na to, że otodojazdowcy doskonale zdają sobie z tego faktu sprawę i dlatego postawili infografiki.
Infografiki, to dzisiaj bardzo modny element akcji promocyjnych i marketingowych. Każdy klient agencji PR chciałby mieć infografikę, która idealnie zaprezentuje jego produkt. Jednak w sytuacji, w której trzeba stworzyć rzecz trafiającą do szerokiej grupy odbiorców, by do tego była przejrzysta i prosta, a na koniec przyjemna dla oka, to okazuje się, że sprawa nie jest prosta.
Zachęcamy do sprawdzenia jak zrobili to ludzie w otodojazd.pl
http://www.otodojazd.pl/jak-to-dziala/index.html
źródło: informacja prasowa