Misją Infinitum Education jest demokratyzacja jakości edukacji poprzez wykorzystanie gamifikacji i programów hybrydowych: EntrepreneurshipBootcamp oraz Young LeadersProgramme. Łącznie, przez 5 lat, do programu ma być przyjęte około miliona uczestników.
Digital First AI podpisało kontrakt na 5 lat jako dostawca technologiczny narzędzia, które będzie służyło do edukacji marketingowej uczestników programu. Oprócz samego narzędzia DF.AI przeprowadzi również cykl szkoleń wdrożeniowych do platformy oraz zaproponuje zadania dla uczestników, polegające na tworzeniu strategii marketingowej, planów marketingowych i lejków sprzedażowych.
– Bardzo nas cieszy, że nasze narzędzie będzie wspierać programy edukacyjne wywodzące się od jednego z wiodących startupów z sektora EdTech. Dowodzi to, że jesteśmy w stanie zaspokoić potrzeby najbardziej wymagających biznesów, zarówno jeśli chodzi o technologię, jak i wątki edukacyjne z jej użyciem. Każdy uczestnik programu otrzyma od nas konto trialowe na okres 30 dni, co z pewnością przełoży się na spory wzrost klientów w najbliższym czasie – komentuje Rafał Tromczyński, CEO DigitalFirst.AI
Polski startup tworzy platformę, która na podstawie informacji wejściowych, opisujących m.in. rodzaj działalności, grupę docelową czy USP produktu, rekomenduje taktyki, które osadzone w lejku sprzedażowym tworzą strategię marketingową dostosowaną pod założony przez klienta cel. DigitalFirst.AI to narzędzie typu SaaS + marketplace, które z jednej strony działa w modelu subskrypcyjnym, a z drugiej buduje społeczność growth hackerów dając im możliwość zarabiania na stworzonych taktykach.
– Young LeadersProgramme jest przeznaczony dla ambitnych studentów, którzy chcą uczyć się od członków wydziału prowadzących badania na światowej sławy uniwersytetach, a także odnoszących sukcesy liderów korporacyjnych i przedsiębiorców technologicznych. Drugi program, czyli EntrepreneurshipBootcamp, prowadzony przez ekspertów branżowych, ma na celu poszerzenie horyzontów studenta poprzez wprowadzenie koncepcji, ram i alternatywnych wzorców myślenia przedsiębiorcy oraz poprzez nauczanie jak mogą one napędzać sukces dzięki skutecznemu wprowadzaniu produktów na rynek – wyjaśnia Qaiser Khan, założyciel i CEO Infinitum Education