[email protected] w punkt – nowa usługa Poczty Polskiej pozwoli uniknąć kolejek?

Dodane: 04.05.2021

Agata Ruszkowska

Udostępnij:

Poczta Polska realizuje zmiany, które planowała wdrażać w latach lata 2021–2023 w ramach rozwoju swoich usług. Jedną z nowości będą nowe okienka w punktach pocztowych, dzięki którym zostaniemy obsłużeni poza kolejnością.
W placówkach Poczty Polskie pojawiły się nowe okienka oznaczone nalepkami z logotypem „[email protected] w punkt”, dzięki czemu łatwo rozpoznamy miejsce z nową usługą.

Co załatwimy w nowym, specjalnym okienku? Przede wszystkim będziemy mogli poza kolejką odbierać paczki (w ramach usługi „Odbiór w Punkcie”) oraz wysyłać paczki (nadawane na Envelo, w systemie „Elektroniczny Nadawca” czy w usłudze „Nadaj przesyłkę”). Będziemy mogli to zrobić bez konieczności wcześniejszego drukowania nalepki adresowej.

– Nasza strategia zakłada wzrosty rynku KEP na poziomie 15–16% średniorocznie. Naszym celem jest, aby wzrost przesyłek kurierskich obsługiwanych przez Pocztę był co najmniej na tym, rynkowym poziomie. Do 2024 roku podwoimy przychody z KEP. Koncentrujemy się więc na zapewnieniu wygodnej obsługi paczek, rozwijając sieć punktów odbioru, automatów paczkowych, a także zmieniając obsługę w placówkach pocztowych tak, aby klienci zamawiający paczki w e-sklepach byli uprzywilejowani – o nowej usłudze opowiada Andrzej Bodziony, wiceprezes zarządu Poczty Polskiej.

Nowa usługa obejmuje pojawiła się już w 700 placówkach we wszystkich województwach w Polsce. Dzięki szerokiej dostępności być może więcej osób zdecyduje się wysyłać paczki za pośrednictwem Poczty Polskiej zamiast wybierać firmy kurierskie.

icon-112px-padlock Created with Sketch.

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem