W czwartek, 23 lutego, Wrocław stanie się na jeden dzień społecznościową stolicą za sprawą odbywającego się tam Social Media Day. Uczestnicy będą mieli okazję wziąć udział w szkoleniu, wysłuchać wystąpień osób z branży oraz poznać wyniki badania polskiej blogosfery. W bloku prezentacji blogów firmowych wystąpi Jan Makulec z PayLane, który, posiłkując się przykładem Across the Board, postara się odpowiedzieć na pytanie czy branża firmy warunkuje styl prowadzenia jej bloga?
Konferencja Social Media Day, organizowana przez agencję PR Publicon i Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznego Uniwersytetu Wrocławskiego, ma na celu pokazanie zastosowania mediów społecznościowych w możliwie szerokim zakresie, w tym m.in. w polityce czy biznesie.
Na tegorocznym spotkaniu entuzjastów mediów społecznościowych będzie można posłuchać m.in. o wpływie technologii mobilnych, obserwowanych trendach czy bezpieczeństwie nowych technologii. Ogłoszone zostaną również wyniki 3 fali badania polskiej blogosfery, a wśród prezentowanych blogów firmowych będzie można poznać także blog PayLane.
Konferencja zaczyna się o 16:30, 23 lutego w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej UW, sala Wielka Zachodnia.
źródło: informacja prasowa